دبيرکل حزب موتلفه اسلامي گفت: اگر جامعتين در انتخابات رياست جمهوري رويکردي مبني بر ائتلاف ميان اصولگرايان داشته باشد مسلما به صورت جدي آن را بررسي مي‌کنيم.


محمدنبي حبيبي دبيرکل موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به تأکيد آيت‌الله مهدوي کني بر لزوم ائتلاف ميان اصولگرايان اظهار داشت: اگر در انتخابات رياست جمهوري ضرورت ايجاب کند که ائتلاف صورت گيرد و رويکرد جامعتين نيز در اين راستا باشد ما اين مسئله را به صورت جدي در موتلفه بررسي مي‌کنيم.

وي با اشاره به حضور مستقل موتلفه در انتخابات رياست جمهوري يازدهم و شوراهاي اسلامي شهر و روستا خاطرنشان كرد: در حال حاضر رويکرد موتلفه مبني بر معرفي نامزد مستقل است اما اگر رويکرد تحت عنوان ائتلاف با ساير اصولگرايان وجود داشته باشد اين مسئله مورد بحث اعضاي موتلفه قرار خواهد گرفت.

حبيبي در خصوص دلايل موتلفه اسلامي براي معرفي کانديداي مستقل در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر  روستا ثتصريح کرد: حزب موتلفه، تشکلي با سابقه 50 ساله است و معتقديم که يک تشکلي با نيم قرن سابقه به صورت طبيعي حق حضور مستقل در عرصه سياسي و انتخابات را دارد.

دبيرکل حزب موتلفه اسلامي درباره برخي اخبار مبني بر اينکه موتلفه با کانديداهايي وارد مذاکره شده است، اظهار داشت: موتلفه تاکنون با هيچ فرد خاصي براي کانديداتوري وارد مذاکره نشده و در جلسات اعضاي شوراي مرکزي نيز درباره هيچ کانديدايي بحثي صورت نگرفته است.

حبيبي در خاتمه يادآور شد: بحث و تبادل‌نظر ميان اعضاي موتلفه اسلامي فقط در مرحله مقدماتي خود قرار دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار