معاون عمليات پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي گفت: تشديد کنترل همه جانبه ناوگان حمل و نقل عمومي مسافر به ويژه اتوبوس، اولويت مهم اين پليس به شمار مي آيد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ "عليرضا جهانگيري" معاون عمليات پليس راهنمايي و رانندگي در حاشيه حضور در غرفه پليس در نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات با اشاره به اينکه کنترل هاي محسوس و نامحسوس و هماهنگي هاي بين بخشي براي توسعه آموزش و اطلاع رساني به رانندگان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در حال حاضر معاينات پزشکي رانندگان و بررسي سلامت آنان جزء برنامه هاي پليس راهور است. 
وي با اشاره به اينکه طرح زمستاني در پيش رو است، اظهارداشت: تمهيدات و اهداف ما از اجراي اين طرح ها، رسيدن به عدم وقوع تصادف است به اين معنا که با کنترل تخلفات علاوه بر کاهش آنها به شرايط عدم وقوع تصادف برسيم.
معاون عمليات پليس راهور ناجا با اشاره به اينکه وقوع تصادفات به دليل تخلفات است، گفت: البته اين تخلفات ممکن است در حوزه هاي مختلف از جمله راه، خودرو و رفتار رانندگان باشد.
سرهنگ جهانگيري با اشاره به طرح ها و هماهنگي هاي گسترده اي که براي زمستان ازسوي پليس راهور ايجاد شده است، اظهارداشت: در حال حاضرتشديد کنترل ناوگان حمل و نقل عمومي مسافر به ويژه اتوبوس را در دستور کار داريم لذا تمام سازمان هاي ذيربط بايد در اين تصميم گيري ها دخيل باشند و به ايفاي هرچه بهتر وظيفه خود بپردازند. 
وي به محوريت نقش پليس اهرو در هماهنگي بخش تردد جاده اي درون شهري و برون شهري اشاره کرد و يادآور شد: خوشبختانه تمام سازمان هاي مربوطه پاي کار هستند و تدابير و تمهيدات لازم در اين خصوص انديشيده شده است. 
معاون عمليات پليس راهنمايي و رانندگي ناجا در خاتمه خاطرنشان کرد: بايد بپذيريم که مي توانيم جلوي تصادفات را بگيريم چرا که تصادف در کارنامه و يا سبد رفتار ما وجود ندارد و اگر هر کدام از ما با اقدام بخشي و فردي وظايف خود را به درستي انجام دهيم، تصادف به وقوع نمي پيوندند و مي توان از آن پيشگيري کرد./ف
برچسب ها: پلیس ، رانندگی ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار