رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان کردستان از کاهش 18 درصدي متوفيان حوادث جاده اي در 5 ماهه اول سال جاري در اين استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  از  پايگاه خبري پليس ،سرهنگ نادري رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان کردستان در خصوص اين خبر بيان داشت : در برسي وضعيت متوفيان حوادث جاده اي در 5 ماهه اول سال جاري و مقايسه آن با مدت مشابه سال قبل ، شاهد کاهش 18 درصدي متوفيان حوادث جاده اي در استان کردستان هستيم.
وي افزود : باتوجه به آمار هاي موجود بحمدالله در مرداد ماه سال جاري نيز شاهد کاهش 31 درصدي متوفيان حوادث جاده اي بوده ايم .
رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان کردستان در ادامه در خصوص دلايل وقوع تصادفات جاده اي ، عنوان داشت : 29 درصد تصادفات استان به علت عدم توانايي در کنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه مي باشد و بيشترين خودرو هاي مقصر در اين تصادفات مربوط به خودرو هاي سواري است .
سرهنگ نادري با اشاره به اينکه انحراف به چپ و عدم رعايت حق تقدم و عدم توجه به جلو در رتبه هاي بعدي علت هاي وقوع تصادف در راه هاي اين استان است ، اظهار داشت : 60 درصد تصادفات در محورهاي اصلي ، 26 درصد در محورهاي شهري و 14 درصد در محورهاي روستايي به وقوع پيوسته است .
رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان در پايان با توجه به حجم بالاي مسافرت ها در ايام باقي مانده از تعطيلات تابستان ، از مسافراني که قصد حضور در اين استان را دارند خواست تا با توجه به عرض کم محورهاي استان با رعايت فاصله طولي و سرعت مطمئنه رانندگي مانع از وقوع تصادفات ناگوار شوند و سفر خوشي را تجربه کنند .
برچسب ها: متوفی ، حوادث ، جاده ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار