مدیر عامل آب وفاضلاب روستایی استان کرمان از بهرمندی 42روستای شهرستان ریگان از نعمت آب آشامیدنی سالم در آینده ای نزدیک خبر داد.

علی رشیدی در گفتگوباخبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان در بازدیدیاز پروژه های آبرسانی شهرستان ریگان افزود : 4پروژه آبرسانی با اعتبار 4ونیم میلیارد تومان در این شهرستان در حال انجام است.

وی اظهار داشت : از این میزان اعتبار تاکنون 3ونیم میلیارد تومان اعتبار هزینه صرف شده است وبه زودی این پروژه ها به بهره برداری خواهند رسید.

رشیدی از پرداخت 80درصدی این پروژه ها در ریگان خبر داد وخاطرنشان کرد : با اجرای این پروؤه ها بیش از 42روستا در این شهرستان از آب آشامیدنی بهره مند می شوند.

وی تصریح کرد : در سفر معاون اول رییس جمهور به استان کرمان بیش از 500میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی و توسعه شبکه آبرسانی اختصاص یافت .

مدیر عامل آب وفاضلاب روستایی کرمان گفت : روستا هایی که شبکه آب آشامیدنی آنها فرسوده وغیر استاندار است با اجرای این پروژه ها ساماندهی می شوند.

وی یادآور شد : درشهرستان ریگان بعد از اجرای آبرسانی در 42روستا کار بازسازی ،لوله گذاری وتوسعه در روستا ههایی که شبکه آنها فرسوده است اجرا می شود ./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.