مديرکل تعزيرات حکومتي خراسان شمالي از کشف و پلمپ دو انبار احتکار کالاي مايحتاج مردم در اين استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، "مهاجريان مقدم"در گفتگو با خبرنگار ما افزود: در پي وصول گزارش سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خراسان شمالي و نيز گزارشات مبني بر احتکار کالا در دو انبار در شهرستان بجنورد ، تعزيرات حکومتي خراسان شمالي به همراه بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان وارد عمل شده و ضمن بازرسي از اين انبارها ، تخلف احتکار در اين مراکز کشف شد.
وي بيان داشت: در يکي از اين انبارها لوازم خانگي شامل لباسشويي ، يخچال و... به ارزش 350 ميليون ريال و در انبار ديگر نيز حدود 10 تن لوله پروفيل شامل انواع لوله با قطرهاي مختلف و لوله هاي گازرساني به ارزش 200 ميليون ريال احتکار شده است. 
مديرکل تعزيرات حکومتي خراسان شمالي با بيان اينکه با کشف و محرز شدن تخلف احتکار ، اين دو انبار پلمپ شدند ، اضافه کرد: اين متخلفان در حال حاضر در تعزيرات حکومتي استان در دست پيگيري بوده و احتمالا تا پايان هفته نيز حکم نهايي صادر مي شود.
وي تصريح کرد: در حالي که با توجه به بروز مشکلات ارزي در بازار ، برخي از سودجويان با سوء استفاده از اين شرايط ، اقدام به احتکار کالاهاي مورد نياز مردم مي کنند گشت هاي بازرسي و نظارت دستگاه هاي مرتبط استان نيز براي جلوگيري از اين اتفاق همه روزه انبار ها و فروشگاه ها را مورد بازديد و بازرسي قرار مي دهند. 
"مهاجريان مقدم" در ادامه اظهار داشت: در نيمه نخست سال جاري چهار هزار متخلف اقتصادي در استان شناسايي شدند و تعزيرات حکومتي نيز براي آنان حدودا 39 ميليارد جريمه مقرر کرد. 
گفتني است براساس آمارهاي رسمي ، استان خراسان شمالي 23 هزار واحد صنفي فعال دارد که حدود يک سوم اين واحدها در شهرستان بجنورد مشغول فعاليت هستند./ف
برچسب ها: پلمپ ، انبار ، خراسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.