وقوع 5 حادثه رانندگي در محور هاي مواصلاتي استان مركزي طي 24 ساعت گذشته 6کشته و 6 مجروح برجاي گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس ، در نخستين سانحه رانندگي در جاده سد از توابع شهرستان ساوه يكدستگاه پيكان سواري به علت انحراف به چپ با يكدستگاه پژو 405 برخورد كه در نتيجه اين سانحه هر دو راننده و 4 سرنشين خودرو پژو مصدوم و راهي بيمارستان شدند. 
بر اساس اين گزارش،متاسفانه راننده پيكان وانت به علت شدت جراحات وارده در بيمارستان فوت كرد.
همچنين،در سانحه رانندگي ديگري در محور اراك – قم كيلومتر 55 يكدستگاه خودرو پژو آردي به علت عدم توجه كافي به جلو ناشي از خستگي و خواب آلودگي واژگون كه منجر به فوت راننده آن شد.
سانحه بعدي در محور خمين كيلومتر 15 روبروي برق انجيرك ما بين يكدستگاه خاور و يكدستگاه پژو سواري بوقوع پيوست كه در نتيجه اين تصادف راننده پژو سواري رو آبه علت شدت مصدوميت پس از انتقال به بيمارستان جان خود را از دست داد . 
كارشناس پليس راه علت اين سانحه رانندگي را بي احتياطي از سوي راننده سواري روآ به علت انحراف به چپ نسبت به كاميون خاور اعلام كرد . 
گزارش فوق حاكيست،در پي تماس با مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر يك فقره تصادف در محور بوئين زهرا از توابع شهرستان زرنديه ماموران كلانتري 14 به محل اعزام و مشاهده كردند يكدستگاه خودرو سواري سوناتا به علت انحراف به چپ با يكدستگاه كاميون ده چرخ برخورد  كه در اثر اين حادثه راننده و يكي از سرنشينان خودرو سوناتا در دم فوت و سرنشين ديگر سوناتا مجروح و به بيمارستان انتقال داده شد . 
سانحه آخر ساعت 21 و 30 دقيقه شب گذشته در كيلومتر 40 محور ساوه همدان ما بين يكدستگاه كاميون ايسوزو و يكدستگاه خودرو پرايد رخ داد كه در اثر اين سانحه راننده پرايد در دم فوت و سرنشين آن نيز مجروح و راهي بيمارستان شد . 
كارشناس پليس راه ساوه – همدان از صحنه تصادف بازديد و علت وقوع اين سانحه رانندگي را بي احتياطي از سوي راننده پرايد به علت عدم رعايت حق تقدم عبور حين دور زدن اعلام كرد ./ف
برچسب ها: حادثه ، رانندگی ، مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار