مدير پژوهش جهاد دانشگاهي واحد کردستان از اعلام فراخوان برگزاري اولين کنفرانس ملي "هيدرولوژي مناطق نيمه خشك" با محوریت هیدروکلیماتولوژی در استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، ورمزيار گفت: این کنفرانس در ارديبهشت ماه سال 1392 در شهرستان سنندج برگزار می شود و مهلت ارسال آثار برای این کنفرانس از 15 آبان تا 10 دی ماه سال جاری است و نتایج داوری 30 بهمن ماه سال جاری در کردستان اعلام می شود.
وی افزود: با اشاره به اینکه معاونت پژوهشي جهاد دانشگاهي واحد كردستان با همكاري شركت آب منطقه اي برگزار می شود و اين کنفرانس در تاريخ سه لغايت پنج ارديبهشت ماه سال آينده در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار خواهد شد.

ورمزیار از راه اندازی سایت اولين کنفرانس ملي "هيدرولوژي مناطق نيمه خشك" خبر داد و افزود: علاقمندان برای شرکت در این همایش و دریافت اطلاعات به روز از برگزاری آن می توانند به سایت این همایش
www.ksahc.ir مراجعه کنند.
وی در ادامه بیان کرد: محورهاي اين کنفرانس ملي، تغيير اقليم، اثرات كاربري ارضي به خصوصيات هيدروكليماتولوژي، حوزه هاي آبخيز مناطق نيمه خشك، اثرات متقابل سازه هاي هيدروليكي به خصوصيات هيدرولوژيكي حوزه هاي آبخيز، تحليل هواشناختي سيل هاي ناگهاني و هيدرولوژي برف در مناطق نيمه خشك محورها اصلي اين کنفرانس است.

مدير پژوهش جهاد دانشگاهي واحد کردستان  در پایان گفت: استانداري، آب و فاضلاب شهري و روستايي، اداره منابع طبيعي، اداره كل هواشناسي، اداره کل محيط زيست، دانشگاه كردستان، دانشگاه پيام نور، مركز تحقيقات كشاورزي، اداره كل منابع طبيعي و جهاد كشاورزي استان کردستان از حاميان اين کنفرانس مي
باشند.
برچسب ها: کنفراس ، ملی ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.