پايگاه خبري بليچر ريپورت( Bleacherreport )پس از انجام همه پرسي از هواداران فوتبال،نبود 14 مورد را موجب افزايش جذابيت اين ورزش دانست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،  به نقل از فوتبال آنلاين:

1- تمارض در فوتبال

در هر رشته ورزشي تمارض بازيکنان جز ناجوانمردي چيز ديگري به حساب نمي آيد و در واقع گول زدن داور محسوب مي شود.

2- فوتبال دفاعي

هواداران تمايل دارند تا در فوتبال بيشتر شاهد باز شدن دروازه ها باشند و بازي تدافعي در فوتبال برايشان خسته کننده است.

3- پرداخت هزينه هاي بالا براي انتقال

نقل و انتقالات با هزينه هاي بالا باعث مي شود تا يک تيم به يک مرکز تجاري تبديل شود ،‌ از اين رو هواداران مخالف انتقالات با هزينه هاي گزاف هستند.

4- سپ بلاتر

البته هدف هواداران ناراحت کردن سپ بلاتر رئيس فيفا نيست اما به نظر آنها بدون بلاتر اوضاع فوتبال آرام مي گيرد و جامعه فوتبال بدون او يک نفس آرام خواهد کشيد.


5- مجازات به خاطر شادي کردن

شادي بازيکنان پس از زدن گل به روش هاي متفاوت جذابيت خاصي دارد که بدون آن رقابت هاي فوتبالي خسته کننده است . شادي شخصي ،‌ فقط براي تيم نيست بلکه براي تمامي هواداران است اما با دريافت کارت زرد شادي تبديل به ناراحتي مي شود.

6- پول براي بليط

البته در هر ورزشي خريدن بليط کمي سخت است به خصوص اينکه قيمت بليط ها رو به افزايش مي باشد . اگر ديدن مسابقات مجاني و يا حداقل خريد بليط ارزان تر بود ،‌تماشاي مسابقه براي هواداران لذت بخش تر مي شد.

7- جدل با داور

زمانيکه بازيکنان با داور وارد بحث مي شوند ،‌جو بازي را به هم مي ريزند و باعث گسترش انرژي منفي در زمين مي شود. در فوتبال هر کس بايد کار خودش را انجام دهد ، بازيکن بازي كند و داور قضاوت !‌

8- فساد مالي


پاي فساد مالي که به بازيها کشيده مي شود ،‌جذابيت را از آن مي ربايد.پس چه بهتر که فساد مالي از تيم ها و مسابقات حذف شود ، تا هواداران شاهد بازي زيباتري باشند.

9- تماشاگرنما


تصور يک بازي زيبا بدون هواداران نا آرام بسيار خوب است. ورزش نبايد هرگز به ميدان جنگ تبديل شود . مانند اتفاقي که در مصر افتاد و در نتيجه آن بيش از 70 نفر کشته شدند.

10- داوري غير منصفانه

مسئولان بايد اجازه دهند تا از تكنولوژي براي کمک به داور استفاده شود در اينصورت درگيري بازيکنان با داور در زمين کاهش خواهد يافت و داور با اطمينان بيشتري قضاوت مي کند .

11- تباني در رقابتها

جنجالهاي کالچو پولي و تباني در رقابتهاي ترکيه و کره معناي حقيقي فوتبال را از بين برد . تصور کنيد اگر افرادي همچون «لوچانو موجي» در فوتبال افتضاح به بار نمي آوردند ،‌ اکنون اين ورزش پاک تر و صادقانه تر دنبال مي شد.


12- نژادپرستي

نه فقط در فوتبال بلکه اگر در جهان نژادپرستي از بين مي رفت ،‌همه چيز بهتر بود. جنجالهاي اخير «جان تري» و «لوئيس سوارز» مشکلاتي در فوتبال به بار آورد که بيشتر گريبانگير خودشان شد. در سراسر اروپا بازيکنان رنگين پوست از نژادپرستي رنج مي برند اما مسئولان فکر اساسي براي از بين بردن اين معضل نمي کنند.

13- رسوايي مربوط به بازيکنان

خبرنگاران منتظرند تا سوژه اي از زندگي شخصي بازيکنان پيدا و آن را منتشر کنند . پس بازيكنان بايد مراقب رفتارهاي خود باشند تا سوژه آنها نشوند.
 

14- رقابت هاي دوستانه ملي

  هواداران مي گويند رقابت هاي دوستانه ملي بايد در ماه آگوست کنسل شود چرا که در اين فصل بازيکنان تاپ تعداد زيادي بازي انجام دادند و انجام رقابتهاي دوستانه در تيم ملي به نفع آنها نيست. همانطور که شاهد مصدوميت هاي شديد ستاره هاي بسياري در اين ماه بوديم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.