رئيس اتاق بازرگاني تهران گفت: شخصاً مایل نیستم در انتخابات شرکت کنم ولی علاقه‌مند هستم در تیم موفق ریاست جمهوری آینده حضور داشته باشم.

يحيي آل اسحاق در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، با تاکید بر اینکه به هیچ وجه برای ریاست جمهوری کاندید نخواهم شد، اظهار داشت: موضوع نامزدی انتخابات در ریاست جمهوری بحث فردی نبوده بلکه بحث تیم است.

رئیس اتاق بازرگانی با اشاره به اینکه کار عاقلانه این است که یک تیم قوی، فردی را برای حضور در انتخابات معرفی کند، افزود: حضور در انتخابات می‌طلبد که بینش جامع و تسلط حرفه‌ای بر تمامی مباحث داشته باشد؛ لذا کسی که کانديداي انتخابات می‌شود باید از یک توانایی تجربه شده و شناخته شده برخوردار باشد و اشخاص ناشناخته مناسب این منظور نیستند.

وی در مورد شانس افراد مطرح شده در فضای رسانه‌ای برای کاندیدا شدن در انتخابات، تصريح كرد: قطعاً در دوره یازدهم نیروی پیشبرنده، حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است و تیمی که بر این مسائل متمرکز باشد موفق‌تر خواهد بود.

آل اسحاق در پایان با بیان اینکه بیشتر از فرد، تیم اداره کننده برای انتخابات مهم است، خاطر نشان کرد: شخصاً مایل نیستم در انتخابات شرکت کنم ولی علاقه‌مند هستم در تیم موفق ریاست جمهوری آینده حضور داشته باشم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار