بانك جامع مقالات پزشكي در آستانه برگزاري اولين جشنواره خدمات الكترونيكي سلامت، به عنوان خدمتي دیگر با بيش از 161 هزار از مقالات و تحقيقات ارزشمند در حوزه پزشكي در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، دكتر رياضي، دبير اولين جشنواره خدمات الكترونيكي سلامت ضمن معرفي اين سايت درباره قابليت هاي آن گفت: كاربران و محققان در اين سامانه قادرند به جستجوي مقالات مورد نظر خود از طريق نام پديدآورنده و يا عنوان مطلب بپردازند و اين جستجو از امنيت و اعتبار كامل برخوردار است.

دكتر رياضي درباره نشريات پزشكي موجود در سايت افزود: در اين سايت كاربران به 5 عنوان نشريه علمي و پزشكي موجود به طور پيش فرض دسترسي دارند و بيش از 260 عنوان نشريه بين المللي در عرصه هاي پزشكي نيز از طريق مسيرهاي جستجوي موجود در اختيار كاربران قرار دارد.

وي درباره كتب گنجينه طب ايراني موجود در اين سامانه گفت: نسخ خطي و ارزشمند طب سنتي ايراني، طوري در اين سامانه بارگذاري شده است كه مطالب آن عينا با نسخه خطي اصل در معرض ديد بازديد كنندگان قرار دارد و امكان تورق اين كتب و بهره برداري از مطالب غني آن ،براي محققان بدون آسيب رساندن به اين نسخ قديمي فراهم است.

گفتنی است: مديريت محتوايي اين سايت به آدرس www.medlib.ir  تحت نظارت فني و علمي كارشناسان معاونت تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي است./ح
برچسب ها: بانک جامع ، مقاله ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار