معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور گفت: آذربایجان شرقی جز استانهاي موفق در زمينه واکسيناسيون و پيشگيري از بيماري واگير دام است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، خداویردی با اشاره به اینكه کمک های سازمان دامپزشکی شامل مواد مورد نیاز مرتبط با بخش دامپزشکی بود اظهار داشت:با همراهی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی این اقدامات در این مناطق استمرار می یابد.

وی با بیان اینکه راه اندازي درمانگاههاي مرجع اهداف زيادي را در بطن خود دارد ادامه داد: ازمهمترين اهداف آن ميتوان به پايش ومراقبت بيماريهاي هشدار دادني و پشتيباني بخش خصوصي دامپزشكي اشاره نمود.

خداویردی با بیان اینکه مديران كل دامپزشکی بایستی بتوانند با بحث هاي كارشناسانه و فني خود كه مسائل و مشكلات را از نزديك لمس مي كنند، راهكارهاي مناسبي را براي توسعه اهداف سازمان بکار گیرند افزود: اهميت نقش دامپزشكي در اقتصاد و بهداشت و سلامت جامعه برکسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه لازم است مدیران دامپزشكي خدمات خود را در معرض ديد عموم قرار دهند افزود: آذربایجان شرقی جز استانهاي موفق در زمينه واکسيناسيون دامي و پيشگيري از بيماري واگير دام است .

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور بررسي راهكارهاي مناسب، مداخلات موثر و ايجاد هماهنگي هاي لازم منطقه اي در خصوص كنترل و پيشگيري ازبيماريهاي مورد بحث را از جمله اهداف مهم اين نشست عنوان نموده و ادامه داد: ايجاد هماهنگي بيشتر براي اهداف سازماني، بررسي وضعيت اعتباري و برنامه هاي آينده از ديگر اهداف اين گردهمايي یک روزه است./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.