عضو شوراي شهر تهران با حضور در غرفه باشگاه خبرنگاران گفت: باشگاه خبرنگاران را به دليل جوان بودن، پرداختن به سوژه‌هاي بکر و مورد علاقه مردم و نيز پيگيري مصرانه دوست دارم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرتضي طلايي صبح امروز (چهارشنبه 10 آبان ماه) ضمن بازديد از نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها در غرفه باشگاه خبرنگاران جوان حضور يافت.
 
طلايي که باشگاه خبرنگاران را به عنوان اولين غرفه بازديد انتخاب کرده بود، گفت: باشگاه خبرنگاران را به دليل جوان بودن، پرداختن به سوژه‌هاي بکر و مورد پسند مردم و نيز به دليل پيگيري‌هايي که خبرنگاران باشگاه خبرنگاران دارند، دوست دارم.
 
عضو شوراي شهر تهران در ادامه با بيان  اينکه متاسفانه نگاه‌ها به مطبوعات منصفانه نيست، گفت:  انتظار مي‌رود خبرگزاري‌ها و مطبوعات به عنوان روابط عمومي کار کنند تا انعکاس خبر با اين ديد تعويض شود.
 
طلايي با بيان اينکه تعريف از يک رسانه آفت محسوب مي‌شود، ادامه داد: بايد سعي شود طبق کلام صادقانه و نگاه منصفانه که شعار امسال نمايشگاه نيز است با خبر و خبر رساني برخورد کنيم.
 
وي در پاسخ به اين سوال که رابطه شما و مطبوعات به چه صورت است، گفت: خوشبختانه به دليل سوابقي که داشتم از جمله سوابق اجرايي رابطه خوبي با مطبوعات و رسانه‌ها داشته‌ام.
 
گفتني است، نوزدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها که از هفتم الي 13 آبان ماه به مدت يک هفته آغاز به کار کرده است از ساعت 9 صبح الي 20 ميزبان علاقه‌مندان در مصلي بزرگ تهران است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار