در دوازدهمین جشنوارتغذیه کشور که در اصفهان برگزار می شود یک هزار و356 مقاله به دبیر خانه این همایش ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان دبیرجشنواره تغذیه کشور در نشست خبری با بیان اینکه این همایش به همت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان وبا همکاری انجمن تغذیه ایران برگزار می شود تصریح کرد: از این تعداد مقاله ارائه شده 860 مقاله به صورت پوستر ،106 مقاله بصورت سخنرانی بوده است ومابقی مقاله ها به علت تکراری بودن موضوعات انتخاب نشد.

مرتضی صفوی با بیان اینکه در این همایش استادان دانشگاه کشورحضور خواهند داشت گفت:حدود 30 میهمان خارجی نیز از کشورهای استرالیا ،هلند ،انگلستان،کانادا و امریکا به این همایش دعوت شده اند .

وی با اشاره به نقش تغذیه سالم در جلوگیری از بیماری ها اظهار داشت :به همین منظور از صنعت گران بخش تغذیه که محصولات سالم تولید می کنند در این همایش دعوت به عمل آمده است تا تولیداتشان به جا معه معرفی شود.

دبیر این جشنواره تغذیه کشوربا بیان اینکه این جشنواره دومین بار است که در اصفهان برگزار می شود خاطر نشان کرد:با توجه به تجربه هایی که از همایش های قبلی کسب کرده ایم همایش خوبی را برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است در پایان همایش علاوه بر تجلیل از برگزار کنندگان همایش های قبلی ،برگزار کننده همایش تغذیه 2 سال بعد نیز مشخص خواهد شد.

دوازدهمین همایش تغذیه کشور از تاریخ 15 الی 18 آبان ماه سال جاری در مرکز همایش های علمی فرهنگی دانشگاه اصفهان برگزار می شود./س

برچسب ها: اصفهان ، جشنواره ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.