قانون حمایت از تولید در دست بررسی مجلس

رئیس اتاق تهران گفت:این روزها قانون حمایت از تولید در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است که امیدواریم که این قانون نیز با مشورت و راهنمایی بخش خصوصی به طور جامع و کامل تصویب شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در بیست و دومین نشست  هیأت نمایندگان اتاق تهران، یحیی آل اسحاق رییس اتاق تهران در خصوص طرح اصلاح قانون مالیات کشور ،گفت: در طي  برگزاری چندین جلسه در هیات دولت، لایحه اصلاح این قانون به مجلس ارسال شده است و  نمایندگان اتاق بازرگانی از ابتدای شروع مباحث مربوط به این قانون، در جلسات مشورتی با دولت حاضر بودند و جمع بندی نظرات  این فعالان اقتصادی مطرح شده است.

 آل اسحاق با اشاره به اینکه این قانون تحولات زیادی را در بخش مالیات به وجود می آورد، افزود: قرار است مالیات جایگزین نفت در تامین منابع بودجه سالانه شود زیرا در بودجه سال 92 نیز به موضوع مالیات توجه ویژه ای شده است.

وی اظهار داشت:امیدواریم نظرات کارشناسی بخش خصوصی و اتاق های بازرگانی در زمینه اصلاح قانون مالیات کشور مورد توجه مجلس قرار گیرد.

 رییس اتاق تهران در بخش دیگری از سخنان خود،با اشاره  به قانون حمایت از تولید گفت: این روزها قانون حمایت از تولید در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: امیدواریم که این قانون نیز با مشورت و راهنمایی بخش خصوصی به طور جامع و کامل تصویب شود.
رئیس اتاق تهران خاطرنشان کرد: برای اعضای هیات نمایندگان سمینارهای آموزشی در اتاق تهران برگزار می شود که به تحلیل و تشریح موضوعات اقتصادی می پردازد
.

برچسب ها: مالیات ، بازرگانی ، قانون ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار