عضو شوراي مركزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: نظام جمهوري‌اسلامي در جنگي اقتصادي قرار دارد و در اين شرايط بايد مسئولان با وحدت و همدلي به فكر حل مشكلات مردم باشند.

حجت‌الاسلام سيد محمود نبويان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جنگ اقتصادي غرب عليه كشورمان، گفت: نظام جمهوري‌اسلامي در جنگي اقتصادي قرار دارد و در اين شرايط بايد مسئولان با وحدت و همدلي به فكر حل مشكلات مردم باشند.

*ضرورت مخابره اخبار وحدت بخش

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران به دنبال نكات تنش‌آميز نروند و مصلحت نظام را در نظر بگيرند لذا با مخابره اهداف وحدت بخش به دنبال منافع كشور باشند.

وي با بيان اينكه بايد مسئولان را براي حل مشكلات مردم ترغيب كرد، افزود: با دامن زدن به اختلافات مشكلات مردم حل نمي‌شود.

*جبهه پايداري صرفا براي مسائل سياسي شكل نگرفته است

حجت‌الاسلام نبويان درباره فعاليت‌هاي جبهه پايداري تصريح كرد: جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفتماني است و صرفا براي مسائل سياسي شكل نگرفته‌ و گفتمان اساسي آن اسلام و تبعيت از ولايت مطلقه فقيه است.

وي ادامه داد: بعد از انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي جبهه در پي نوشتن اساسنامه خود بود، بعد از نوشتن اساسنامه اعضاي شوراي مركزي، دبيركل، سخنگو، مسئولان ستاد اجرايي و شهرستان‌ها نيز انتخاب شدند.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي با اشاره به برگزاري جلسات منظم جبهه در هر هفته، افزود: در حال حاضر بايد به سمت فعاليت‌هاي گفتماني در استان‌ها پيش برويم.

حجت‌الاسلام نبويان درباره برخي اخبار كه از انشقاق در جبهه پايداري حاكي داشت، گفت: چنين اخباري خلاف واقع و كذب محض است و اصلا بحث دو شاخه شدن جبهه پايداري به قم و تهران مطرح نيست.

وي تصريح كرد: جبهه پايداري با دفاع از ارزش‌هاي اسلامي، تبعيت از مقام معظم رهبري و زير چتر آيات عظام مصباح و خوشوقت امور خود را به پيش مي‌برد.

*تاكنون به مباحث انتخاباتي ورودي نداشته‌ايم

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي درباره ائتلاف جبهه پايداري با ساير اصولگرايان، خاطر نشان كرد: جبهه پايداري بر روي ادعاي خود كه همان تبعيت محض از مقام معظم رهبري است، جدي بوده و با توجه به اينكه ايشان فرمودند گروه‌ها ورود زودهنگام به انتخابات نداشته باشند، جبهه پايدار ي نيز تاكنون ورودي به مباحث انتخاباتي نداشته است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار