عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در پاسخ به اين سوال که آيا اين جمعيت براي انتخابات با جامعتين ائتلاف مي‌کند يا خير، گفت: گروه‌هاي سياسي بررسي‌هاي خود را آغاز کرده و در صورت وحدت به سمت ائتلاف خواهند رفت.

محمد دهقان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: عدم وجود يک معيار و ملاک براي کانديداتوري، ايجاب مي‌کند که به سمت اصلاح قانون انتخابات برويم و داشتن يک هيئت اجرايي به اصلاح قانون انتخابات کمک مي‌کند.

وي در رابطه با تشکيل هيئت اجرايي اينگونه بيان داشت: تشکيل يک هيئت مرکزي با وجود افراد معتمد زير نظر وزير کشور و تاييد دادستان کل کشور امکان پذير است اما تعيين برخي ملاک‌ها براي رياست جمهوري مغاير با قانون اساسي بوده و بايد در کميسيون اصلاح شود.

نماينده مردم چناران با اشاره به تاييد 100 نماينده براي نامزدي در انتخابات گفت: اين طرح ورود به حوزه شوراي نگهبان بوده و خلاف قانون اساسي است.

عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در پاسخ به اين سوال که آيا اين جمعيت براي انتخابات با جامعتين ائتلاف مي‌کند يا خير، تصريح کرد: گروه‌هاي سياسي بررسي‌هاي خود را آغاز کرده و در صورت وحدت به سمت ائتلاف خواهند رفت.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار