فریسو که همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است، ممکن است هیچ‌گاه هوشیاری خود را بازنیابد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، بهمن ماه سال گذشته بود که یوهان فریسو شاهزاده هلندی در حال اسکی با حادثه ای مواجه و با سقوط بهمن، وی برای مدتی زیاد زیر چندین متر برف مدفون شده بود.

به گفته پزشکان، مدفون شدن زیر برف به مدت طولانی منجر به ایست قلبی شده و وی همچنین جراحات شدیدی از ناحیه مغز برداشته بود. با این وضعیت مشخص نیست که وی از حالت کما خارج شود یا خیر. فریسو که همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است، ممکن است هیچ‌گاه هوشیاری خود را بازنیابد.

به ادعای این متخصصان، حتی در صورت به هوش آمدن فریسو مراحل توانبخشی وی ممکن است سال‌ها طول بکشد. اما پخش خبری از شبكه تلويزيوني نشنال جئوگرافيك مبنی بر مرگ يوهان فريسو با بازتاب فراوان در رسانه ها و افکار عمومی در هلند مواجه شد و حتی خانواده سلطنتی را به دردسر انداخت.

سخنگوي خانواده پادشاهي هلند مرگ شاهزده را که به علت وقوع حادثه هنگام اسكي كردن در اتريش، در كما به سر مي برد، تكذيب كرده و گفته هیچ تغييري در حال اين شاهزاده مشاهده نشده است.



نشنال جئوگرافيك نیز با عذرخواهی از این موضوع، اعلام كرده اشتباه فني موجب پخش پيام تسليت به مناسبت مرگ اين شاهزاده شده است.

برخی رسانه های مستقل هلندی معتقدند طی حدود 10 ماه گذشته، صدها هزار دلار هزینه درمان این شاهزاده شده و اسکی کردن او باعث شده تا این هزینه گزاف بر دوش مالیات دهندگان هلندی تحمیل شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار