مدیر عامل شرکت پالایش گاز پارسیان از پایان موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی در سومین پالایشگاه گازی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس محمدحسین نوروزی گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی و سلامت دستگاه ها و تجهیزات پالایشگاه پارسیان ، جلوگیری از قطع تولید ، دستیابی به تولید پایدار در فصل سرما و همچنین جلوگیری از فرسایش و برطرف کردن عیوب احتمالی آنها، مخازن تحت فشار ، لخته گیرها ، شیرهای کنترلی ، واحدهای نم زدایی ، تعمیرات اساسی شد.

تعویض کاتالیست ها ، استقرار سیستم RBI و تعمیرات اساسی در 3 حوزه برق ، ابزار دقیق و مکانیک مطابق با روش های نوین تعمیراتی از دیگر اقدامات انجام شده است .پالایشگاه پارسیان به عنوان سومین پالایشگاه گازی کشور نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد و در سال تولید ملی از همه پتانسیل موجود برای افزایش بهره‌وری در این پالایشگاه بهره می‌بریم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و علی رغم تعمیرات همزمان پارسیان 1 و 2 ؛ با در نظر گرفتن تمامی جوانب ایمنی و کیفیت کار، مدت زمان تعمیرات اساسی به حداقل زمان ممکن نسبت به سال گذشته رسید و تعمیرات این پالایشگاه در مدت 1 ماه انجام شد .

مدیر عامل شرکت پالایش گاز پارسیان گفت : استقرار سیستم RBI در پالایشگاه پارسیان سبب می شود ، فاصله میان دو تعمیراساسی متناسب با نیازها تعیین و از افزایش دوره ی تعمیرات اساسی سالانه جلوگیری شود.

پالایشگاه گاز شیراز با ظرفیت تولید روزانه 85 میلیون مترمکعب گاز 17 درصد گاز کشور را تأمین می کند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.