سخنگوي كميسيون آموزش مجلس با بيان اينكه اكثريت اعضاي كميسيون آموزش و تحقيقات تحقيق و تفحص از عملكرد جاسبي را تاييد كرده‌اند، گفت: تحقيق و تفحص از عملكرد جاسبي هفته آتي در صحن‌ علني مطرح مي‌شود.

عباس مقتدايي نماينده مردم اصفهان در مجلس در  گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران  با اشاره به طرح تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد در زمان مديريت عبدالله جاسبي گفت: پس از اعلام كميسيون آموزش مبني بر بررسي طرح در صحن علني مجلس، چندين هفته به عنوان يكي از دستورات كاري ثابت مجلس شوراي اسلامي در ابتداي جلسات علني اعلام مي‌شد اما نهايتا فرصت و زمان لازم براي براي بررسي اين مسئله به دليل طرح‌هاي دوفوريتي و يا دستور كارهاي مجلس مهيا نشد.
 
وي در ادامه فزود: به نظر مي‌رسد در هفته‌ آينده كه مجلس جلسه علني خواهد داشت، فرصت طرح اين موضوع ايجاد شود و اگر نمايندگان به كليت اين طرح راي بدهند زمينه عملياتي پيدا خواهد كرد.

سخنگوي کميسيون آموزش‌و‌تحقيقات تصريح کرد: نكاتي كه بايد در دستور كار تحقيق و تفحص قرار بگيرد مشخص شده، عملكردهاي فرهنگي، عملكردهاي عمراني، عملكردهاي آموزشي، هرم هيات علمي و همچنين شعبات خارج از كشور دانشگاه و بويژه موضوع دانشگاه آكسفورد كه يكي از موضوعات مورد توجه نمايندگان امضاء‌كننده بود از سرفصل‌هاي عمده‌اي است كه براي تحقيق و تفحص مطرح شد.

مقتدايي خاطرنشان كرد: در طول هفته‌هاي گذشته شايعاتي مبني بر اينكه مديران فعلي و قبلي دانشگاه آزاد به دنبال عدم تاييد موضوع تحقيق و تفحص از سوي نمايندگان هستند مطرح شد اما در نهايت اين مجلس شوراي اسلامي است كه ضرورت و عدم ضرورت تحقيق و تفحص را تعيين مي‌كند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار