روزنامه المستقبل نوشت: پيش بيني مي‌شود دامنه رسوايي‌هاي جنسي به ويژه در داخل شبکه بي بي سي گسترده‌تر شود و شايد به خارج از اين شبکه نيز گسترش يابد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المستقبل، اين روزنامه امروز در پايگاه اينترنتي خود در مطلبي به قلم "مراد مراد" نوشت: رسوائي‌هاي جنسي اصحاب رسانه و شخصيت‌هاي معروف سياسي انگليس را همچنان گرفتار کرده است.

انگليس چند هفته است در رابطه با رسوائي‌هاي جنسي در نگراني و هشدار به سر مي‌برد و با افزايش تحقيقات مطالب بيشتري در اين باره فاش مي‌شود.

شخصيت‌هاي معروفي از اصحاب رسانه و شخصيت‌هاي سياسي از رسوائي‌هاي يکديگر پرده بر مي‌دارند به طوري که تحقيقات درباره تجاوز جيمي ساويل مجري سابق بي بي سي - که سال گذشته فوت کرد - به 200 دختري که به سن بلوغ نرسيده بودند، همچنان ادامه دارد. پژوهش‌ها در کميته راديوي انگليس همچنان جريان دارد و تا کنون تعداد قربانيان حداقل به 300 نفر افزايش يافته است.

اين رسوائي‌ها فقط شامل اصحاب رسانه انگليس نيست بلکه شخصيت‌هاي معروف سياسي از حزب محافظه کار اعلام کردند که شخصيت‌هاي سياسي قديمي در اين حزب که بارزترين آنها "پيتر موريسون" (در سال 1995 فوت کرد)، معاون سابق رهبر اين حزب و يکي از نزديکترين مشاوران خانم مارگارت تاچر نخست وزير سابق انگليس است که در راه اندازي شبکه فحشا و سوء استفاده جنسي از کودکان دست داشته است.

ساويل که از معروف ترين چهره‌هاي رسانه‌اي و هنري در تاريخ انگليس به شمار مي‌رود و کارهاي نيک و اعمال خيريه زيادي در طول زندگي خود انجام داده است و به رغم چهره خوب وي در مراکز خيريه که در طول شش دهه بيش از 40 ميليون پوند، براي آنها جمع آوري کرده، آن روي ديگر وي نمايان شده است!.

اين رسوائي هنگامي شروع شد که شرکت کنندگان در فيلم مستندي از توليدات شبکه‌ «آي تي وي» فاش کردند وي از آنها هنگامي که کودک بودند سوء استفاده جنسي کرده است سپس پليس تحقيقات خود را آغاز کرد و بسياري از قربانيان که به 300 نفر رسيدند اين مطالب را فاش کردند.

از سوي ديگر شبکه بي بي سي نيز تحقيقات خود را در داخل موسسه شروع کرد به طوري که از اسامي ديگري در اين ماجرا پرده برداشته شد.

اين در حالي است که رود ريچاردز نماينده و وزير سابق از حزب محافظه کار انگليس اظهار داشت: دلايلي در اختيار دارد که نشان مي‌هد دو تن از شخصيت‌هاي سياسي بارز حزب محافظه کار در زمينه سوء استفاده جنسي از کودکان دست داشته‌اند به طوري که شبکه‌اي کشف شده است که اعضاي آن در طول 20 سال و در دهه‌هاي 70 و 80 قرن گذشته به 640 کودک، آزار جنسي رسانده‌اند.
ي افزود: يکي از اين شخصيت‌هاي سياسي برجسته پيتر موريسون معاون سابق رئيس حزب محافظه کار انگليس و مشاور مهم خانم مارگارت تاچر نخست وزير اسبق انگليس بوده است.

وي همچنين تاکيد کرد که اين دو شخصيت برجسته سياسي بدون هيچ دليلي به منازلي در منطقه رکسهام رفت و آمد مي‌کردند که در اين منازل سوء استفاده جنسي از کودکان مي‌شده است. وي که تحقيقات رسمي در اين زمينه را آغاز کرده است ادامه داد من فکر مي‌کنم پيتر موريسون به کودکان تجاوز مي‌کرده است و من به خوبي بر اين امر واقفم زيرا وي در شمال ولز از کودکان سوء استفاده جنسي مي‌کرده است.

همچنين اين روزنامه نوشت: پيش بيني مي‌شود که دامنه اين رسوايي‌ها به ويژه در داخل شبکه بي بي سي گسترده‌تر شود و شايد به خارج از اين شبکه نيز گسترش يابد مگر اينکه بسياري از شخصيت‌هاي بزرگ با پرداخت پول به قربانيان، از آنها بخواهند در اين رابطه سکوت اختيار کنند تا پوششي بر رسوائي خود داشته باشند.
برچسب ها: بی بی سی ، رسوایی ، جنسی ، گسترده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار