کاپیتان تیم آلومینیم هرمزگان باخت مقابل صبا را فراموش شده پنداشت و بیان کرد: از باخت مقابل صبا تجربه کسب کردیم و انگیزمان برای شکست تیم ملوان مضاعف شده است.

 محمود تیغ نورد کاپیتان تیم آلومینیوم هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  تیم پس از باخت مقابل صبای قم و با صحبت هایی که میثاقیان در تمرینات انجام داده است بسیار مصصم برای شکست تیم ملوان بندر انزلی هستیم و هم دل هم قسم شده ایم تا ملوان را درخانه شکست دهیم.

وی ادامه داد: تیم ملوان بسیار قدرتمند است و هم اکنون درجایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفته است و بازیکنان با تجربه و حرفه ای و جوانی را دراختیار دارد بنابر این از این موضوع اطلاع داریم که بازی سختی را مقابل این تیم و هوادارانش پیش رو داریم.

 کاپیتان افزود: بازیکنان آلومینیوم اگر چه در هفته ی سیزدهم خود در خانه مغلوب تیم صبای قم شده اند اما این مسئله به هیچ عنوان بر عملکرد آنها در مقابل ملوان تاثیر نخواهد داشت و همه ی بازیکنان با اعتماد به نفس کامل و انگیزه ی بالا آماده ی مصاف با ملوان هستند.

 تیغ نورد تصریح کرد: پیروزی مقابل ملوان بندر انزلی تاثیر بسیار مثبتی در تیم آلومینیوم می گذارد و علاوه بر اینکه در جدول رده بندی در جایگاه مناسب قرار می گیریم سبب ایجاد خود باوری در نزد بازیکنان تیم می شود بنابراین این بازی و کسب امتیاز برای ما بسیار حائز اهمیت است و تمام تلاشمان را بکار می گیریم تا هدفمان محقق شود.

 تیغ نورد تصریح کرد: باشگاه علاوه بر پاداش، یک نوبت حقوق نیز پرداخت کرده است و بازیکنان تاکنون دو حقوق از باشگاه به همراه 20 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده اند./آق
برچسب ها: کاپیتان ، باخت ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار