مدیر فنی تیم های ملی تکواندو و تیم استیل البرز گفت: من و مرتضی کریمی همیشه دوست داریم کارهای سخت را در تکواندو قبول کنیم.


هادی ساعی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: در تیم گاز فجر جم کار سختی در لیگ کشور داشتیم و امسال نیز همراه با مرتضی کریمی به عنوان کادر فنی تیم استیل البرز فعالیت خواهیم کرد و کار سخت دیگری را آغاز کرده ایم.

وی افزود: عملکرد تیم ما می تواند مسئولان باشگاه را برای تیمداری در سایر رشته های متقاعد کند. من و کریمی همیشه دنبال کارهای سخت هستیم.

وی در خصوص افتتاح باشگاه ورزشی استیل البرز گفت: خوشحالم با مجموعه ای کار می کنم که مسئولان آن ورزش دوست هستند و امسال در لیگ تکواندو سرمایه گذاری کرده اند. استیل البرز نخستین تجربه تیمداری حرفه ای را خواهد داشت و حمایت های خانواده تکواندو و رسانه ها موجب می شود بخش خصوصی با علاقه مندی بیشتری از ورزش و جوانان حمایت کند.

*وابستگی ورزش به بخش دولتی، تهدید است

وی در خصوص وابستگی تیم های ورزشی به بخش دولتی و صنایع کشور تصریح کرد: متاسفانه اکثر تیم های حرفه ای وابسته به دولت و صنایع کشورهستند. به عنوان یک ورزشکار ملی این موضوع را یک تهدید جدی برای ورزش می دانم. تا روزی که ورزش حرفه ای توسط بخش خصوصی فعالیت نکند هزینه بر خواهد شد. اگر زمانی بخش دولتی از ورزش کناره گیری کند تیم های ورزشی نیز منحل خواهند شد و در این صورت ورزش کشور پیشرفت نمی کند.

*سابقه کاری مان را خراب نمی کنیم

ساعی گفت: تمام سعی و تلاشم موفقیت استیل البرز در لیگ برتر تکواندو است تا مسئولان باشگاه با رضایت بیشتر از این تیم حمایت کنند به جز آن سابقه کاری خود را خراب نخواهم کرد. تیم جوان و خوبی داریم امیدوارم بتوانم به نتیجه دلخواه خود برسم. سیاست باشگاه استفاده از کادر فنی و بازیکنان جوان و با انگیزه است که امیدوارم پاسخگوی انتظارات باشیم.



*به فکر مقاطع بالاتر هستیم

مدیر فنی تیم تکواندو استیل البرز افزود: در تیم هایی که داشتم سعی کردم با استفاده از سرمایه ها بازیکنان جوان را تبدیل به ملی پوشان آینده کشور کنم در این تیم هم قصد داریم با بهره گرفتن از داشته هایمان نیروهای جوان را به مقاطع بالاتر که همان تیم ملی است برسانیم.

*تغییر مدیریت به ورزش لطمه زده است

ساعی در مورد انحلال تیم شهرداری بندرعباس قهرمان فصل قبل لیگ برتر تکواندو گفت: تیمی که سال گذشته قهرمان لیگ برتر تکواندو شد دیگر وجود خارجی ندارد. شهرداری بندرعباس با تغییر مدیریت امسال در لیگ برتر تکواندو تیمداری نمی کند و این موضوع به سیاست باشگاه دولتی شهرداری بندرعباس باز می گردد. با بخش خصوصی سریعتر و آسان تر برای هدایت تیم ها می توان کار کرد. البته تیم شهرداری بندرعباس با نام شهرداری ورامین وارد لیگ برتر تکواندو شده است اما با این وجود نباید سرمایه هایمان را به راحتی از دست بدهیم.

*تکواندو موفق ترین رشته ایران در برگزاری لیگ است

عضو هیت رئیسه فدراسیون تکواندو تاکید کرد: لیگ تکواندو ایران بسیار خوب برگزار می شود و تکواندو تنها رشته ای است که در تمام مقاطع سنی در کشور دارای لیگی منظم و بدون تعطیلی است. کشتی ورزش اول ایران لیگ مستمر نداشته و حتی امسال از تهران تیمی در لیگ کشور حضور ندارد . این موضوع به سیاست ورزش کشور و نیز نقش موثر فدراسیون کشتی در حضور تیم ها و حمایت از آنها دارد.



*سیاست کلی ورزش مشخص نیست

ساعی گفت: سیاست کلی ورزش کشور مشخص نیست و درگیری در مدیریت ها است که این موضوع نمی تواند به سود ورزش باشد و تمام زحمات به یک باره از بین می رود.

*لیگ تکواندو کمترین حاشیه را دارد

وی در مورد لیگ تکواندو کشور اظهار داشت: در خصوص حمایت فدراسیون تکواندو از تیم ها مطمئن هستم. نسبت به سایر رشته ها کمترین حاشیه ها را حداقل در لیگ کشور داریم اما مشکلاتی در برگزاری مسابقات داشته که سعی بر از بین بردن آن هستیم.در این مورد باشگاه ها نیز باید همکاری کنند.

*با خداحافظی انرژی بیشتر در فعالیت های ورزشی دارم

ساعی تصریح کرد: در یک سال با 6 تیم از سایپا و یک تیم با گاز فجرجم در لیگ های کشور فعالیت کردم. در آن دوره حمید سجادی مدیرعامل سایپا بودجه ای فقط برای یک تیم به ما داد اما با 120 نفر قرارداد داشتم و تا پایان سال هر هفته به عنوان عضوی از هیئت رئیسه سایپا یک کاپ برای باشگاه می آوردم که موجب تعجب سجادی می شد.

وی افزود: برای ورزش همیشه انرژی دارم. از زمانی که خداحافظی کرده ام فعالیتم در ورزش بیشتر شده است.

*تیم ماندگاری را می سازیم

وی گفت: مجموعه تیم برای سال اول است که در لیگ تکواندو تیم داری می کند بنابراین نمی توانیم به یک باره درخواست حضوری بین المللی داشته باشیم اما عملکرد ما مسئولان را برای تصمیمات آینده پیش ببرد.تمام تلاش ما سعی بر کسب بهترین نتیجه و جذب علاقه منذی بیشتر است تا به سود تکواندو ایران شود.

وی خاطر نشان کرد: هر جا که فعالیت داشتم طوری کار کردم که ماندگاری بیشتری ایجاد شود و تیم استیل البرز نیز از این مورد جدا نیست.



*برای پیشرفت کار می کنیم، نه پول

ساعی ادامه داد: افراذی که در مجموعه ما فعالیت دارند برای رشد در تکواندو تلاش می کنند و پول برای آنها در درجه دوم قرار دارد. همه سعی ما برای رشد تکواندو است.

*برای جام باشگاه های آسیا تلاش می کنیم

وی گفت: گاز فجر جم یک سهمیه در مسابقات جام باشگاه های آسیا دارد که با مذاکره با فدراسیون این سهمیه را به تیم استیل البرز انتقال دهیم زیرا اکثر ترکیب تیم همان اعضای تیم گاز فجر هستند و این شانس هنوز از بین نرفته است.

وی افزود: هنوز زمان و مکان برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا در سال 2013 مشخص نشده است./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار