آغاز بكار نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها، بلاتكليفي مسكن زلزله‌زدگان در لابه‌لاي تناقض‌گويي مسئولان، جزئيات برنامه هيئت پارلماني آلمان، بازديد هيئت پارلماني آلمان از مراكز هسته‌اي كشورمان، آخرين جزئيات از حمله ترروريستي در شهر سرباز، ندر حكايت ادعاي جديد مردي از جنس تزوير از مهم‌ترين عناوين خبري امروز (يكشنبه) سرويس سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(يكشنبه 7 آبانماه) به اين شرح است:

نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها افتتاح شد


نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها با حضور سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، محمد جعفر محمدزاده معاون مطبوعاتي وزارت ارشاد و پدرام پاک‌آيين مديرکل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي آغاز به کار کرد.

افتخاري: برگزاري انتخابات سالم با تصويب طرح اصلاحيه قانون انتخابات

نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: انتخابات سالم با تصويب طرح اصلاحيه قانون انتخابات تكميل مي‌شود.

گزارش/ بلاتكليفي مسكن زلزله‌زدگان در لابه‌لاي تناقض‌گويي مسئولان

پس از گذشت 108 روز از حادثه زلزله آذربايجان شرقي، برخي از مسئولان از احتمال اتمام ساخت تمام واحد‌هاي مسكوني مناطق زلزله‌زده منطقه ارسباران تا پايان آبان ماه خبر مي‌دهند در حالي كه برخي ديگر چنين ادعايي را غيرممكن مي‌دانند.

شيخ‌الاسلام تشريح كرد: جزئيات برنامه هيئت پارلماني آلمان


معاون امور بین‌الملل رییس مجلس شورای اسلامی برنامه سفر هیات اعزامی چهار نفره از پارلمان آلمان را تشريح كرد و گفت: هیات پارلمانی آلمان با آخوندزاده معاون بین‌الملل و خواجه معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه ملاقات مي‌کنند و ضمن دیدار با نهاوندیان رییس اتاق بازرگانی، از یک بیمارستان و کنیسه نیز بازدید به عمل آورند.

آصفري خبر داد: تلاش منافقين براي استقرار در قطر، افغانستان و سوريه

دبير کميسيون امنيت ملي مجلس در خصوص آخرين وضعيت گروهک تروريستي منافقين، گفت: تاکنون هيچ کشوري پذيرنده گروهک تروريستي منافقين نبوده، اما گزارشات حاکي از تلاش اين گروهک جهت استقرار در قطر، افغانستان و سوريه است.

عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي خبر داد: بازديد هيئت پارلماني آلمان از مراكز هسته‌اي كشورمان

عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: بازديد هيئت پارلماني آلمان از مناطق هسته‌اي كشورمان مشكلي ندارد.


معاون سياسي و امنيتي استانداري سيستان و بلوچستان با بيان اينكه تحقيقات گسترده‌اي جهت شناسايي اشرار مسلح در جريان ترور اخير شهر سرباز آغاز شده و تعدادي مظنون نيز دستگير شده‌اند، آخرين وضعيت امنيتي اين استان را اعلام كرد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین قرائتی: همه کسانی که در موضوع کنترل جمعیت دخیل بوده‌اند، باید توبه کنند


رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان این‌که همه کسانی که در موضوع کنترل جمعیت دخیل بوده‌اند، باید توبه کنند، گفت: هر وقت ما از قرآن فاصله گرفته‌ایم، سیلی خورده‌ایم و یکی از راه‌های مهجوریت قرآن این است که با معانی الفاظ بازی می‌شود.

اندر حكايت ادعاي جديد مردي از جنس تزوير؛ خاتمي خواستار "ابطال انتخابات" بدون وقوع "تقلب" شده بود!

هر چند كه كلي‌گويي، ترس از اعلام مواضع و محافظه‌كاري از ويژگي‌هاي خاص محمد خاتمي پيش از انتخابات 88 محسوب مي‌‌شود اما فتنه 88 فرصتي شد كه خاتمي تا حدي پوسته منافقانه خود در ادعاي دفاع از نظام و انقلاب را بشكند و برخلاف مشي سابق خود، بي‌پروا و گستاخانه شمشير به چهره نظام و انقلاب بكشد به گونه‌اي كه خاتمي در كارزار فتنه تا "درخواست ابطال انتخابات"، حمايت تام از آشوبگراني كه جان و مال مردم را براي ماه‌ها مورد تاخت و تاز خود قرار داده بودند، و غيره نيز پيش رفت.

كريمي‌اصفهاني: با مشكلاتي مهم‌تر از ورود به بحث انتخابات مواجه هستيم

دبيركل جامعه اسلامي اصناف و بازار با بيان اينكه هم‌اكنون در جامعه با مشكلات مهم‌تر از ورود به بحث انتخابات مواجه هستيم، گفت: بايد تمام تلاش افراد بر اين باشد كه فضاي جامعه را آرام كنند چرا كه مشكلات اقتصادي از مهم‌ترين مسائلي است كه نياز به رسيدگي دارد.

سردار خراساني: رؤساي قواي مجريه و مقننه فرآيند مقابله با حوادث غيرمترقبه را بازبيني کنند

رئيس سازمان بسيج سازندگي گفت: پيشنهادي رسمي را براي رئيس مجلس و رئيس جمهور براي بازبيني در فرآيند مقابله با حوادث غيرمترقبه در کشور تقديم کرده‌ايم.

اختصاصي/ سردار وحيدي: بستن تنگه هرمز و تحريم‌ها هيچ ارتباطي با هم ندارند


وزير دفاع و پشيباني نيروهاي مسلح، هرگونه ارتباط ميان افزايش تحريم‌ها و بستن تنگه هرمز را رد کرد.

قاضي‌ مدير خراساني: صدور احکام پرونده هاي مطبوعاتي پس از پايان رسيدگي به پرونده اختلاس بيمه

قاضي مدير خراساني گفت: صدور احکام پرونده‌هاي مطبوعاتي پس از پايان رسيدگي به پرونده اختلاس بيمه انجام مي‌شود.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: پرداخت يارانه مطبوعات تا پايان اين هفته/ مطبوعات آيينه کشور باشند

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با توجه به افزايش قيمت كاغذ گفت: پرداخت يارانه مطبوعات که به تأخير افتاده بود تا پايان اين هفته واريز مي‌شود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار