يک کارشناس سياست خارجي گفت:غرب براي جلوگيري از سقوط رژيم منحوس صهيونيستي از تمامي امکانات خود استفاده و حيثيت و آبروي خود را خرج حمايت از اين رژيم کرده است، حمايتي که با هيچ منطقي قابل توجيه نيست.


محسن محمودي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به مداخله‌ غرب در خاورميانه به بهانه حمايت از دموکراسي، اظهار داشت: تراکم قدرت و ثروت غرب با چپاول منابع و انرژي خاورميانه به دست آمده است، لذا غرب براي افزايش مداخله و نفوذ بيشتر در اين منطقه تلاش کرده و سياست‌هاي دوگانه‌اي در پيش گرفته است.

وي با اشاره به تحولات اخير منطقه افزود: موج بيداري اسلامي و تحولات اخير منطقه، ريشه در انقلاب اسلامي ايران دارد و لذا غرب و به ويژه آمريکا از همه امکانات خود براي تسلط بر خاورميانه استفاده کرده و  براي تأمين منافع خود از مبارزه با جهان اسلام کوتاه نمي‌آيند.

محمودي رژيم صهيونيستي را آخرين خاکريز غرب در مقابل جهان اسلام دانست و تصريح  کرد: غرب براي جلوگيري از سقوط اين رژيم منحوس از تمامي امکانات خود استفاده و حيثيت و آبروي خود را خرج حمايت از اين رژيم کرده است، حمايتي که با هيچ منطقي قابل توجيه نيست.

اين کارشناس سیاست خارجی با بيان اين‌که غرب از منافع خود در منطقه به سختي صرف نظر خواهد کرد، اهميت خاورميانه براي غرب را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: انسجام و وحدت ميان مسلمانان، حضور غرب در منطقه را به چالش کشانده و در نهايت نيز به پيروزي خواهند رسيد، چراکه قدرت اسلام و وعده الهي قوي‌تر و بالاتر از قدرت‌هاي ديگر است.

انتهاي پيام/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار