مربی تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ساحالی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ، عباس هاشم پور- مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: خوشبختانه با تدابیری که کمیته فوتبال ساحلی و مسئولین فدراسیون فوتبال برای این تیم در نظر گرفته اند، وضعیت و آمادگی تیم هر روز بهتر از گذشته می شود و شاهد روند رو به رشد در این تیم هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: یک اردوی دوازده روه از 16 آذرماه برای بازیکنان در نظر گرفته ایم که در طول این مدت 6 بازی تدارکاتی با باشگاههای برزیل انجام خواهیم داد.معتقدم این اردوی مفید تجربه بازیکنان را بیش از پیش کرده و بازیکنان از لحاظ آمادگی و سطح فنی در بهترین شرایط قرار می گیرند. در این اردو به آمادگی کامل می رسیم و برای رقابتهای مقدماتی جام جهانی قطر پر قدرت ظاهر می شویم تا از حیثیت فوتبال ساحلی ایران دفاع کنیم و خود را در جهان مطرح کنیم تا دیگر تیم ها متوجه بشوند که ایران یک پای قدرت فوتبال ساحلی در جهان خواهد بود. در واقع حضور در بازیهای بین المللی به روند رو به رشد فوتبال ساحلی ایران و بازیکنان تیم ملی کمک بسزایی می کند.

مربی تیم ملی با ابراز رضا یت از امکانات رفاهی در تیم ملی گفت: خوشبختانه کمیته فوتبال ساحلی برنامه ها را به گونه ای تنظیم کرده اند که بازیکنان پس از پایان رقابتهای لیگ در اردو حضور یافته و با بهترین امکانات ورزشی و رفاهی تمرینات خود را انجام می دهند.معتقدم حضور بازیکنان در لیگ و سپس تیم ملی و انجام تمرینات کمک بسزایی در روند رو به رشد یک بازیکن دارد چرا که با آمادگی کامل در تمرینات و بازیهای تیمش و تمرینات تیم ملی حاضر می شوند.

وی در پایان در خصوص تشکیل اردوی تیم ملی ب گفت: من به همراه اوکتاویو مرتبا بازیهای لیگ را زیر نظر داریم و بازیکنان مستعد را به اردوهای تدارکاتی تیم ملی دعوت می کنیم.معمولا در هر اردو دو بازیکن از لیگ به تیم ملی ملحق می شوند و تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی انجام می دهند.بر همین اساس قصد داریم تا با تشکیل تیم ملی ب علاوه بر پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان، از هر لحاظ فوتبال ساحلی ایران را در مسیر رشد و موفقیت قرار دهیم./با

برچسب ها: فوتبال ، ایران ، ساحلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار