اين ثبات و آرامش را بايد قدر بدانيم. ملت قدر ميدانند. من كه به شما عرض ميكنم، در واقع خطابم به كسانى است كه ميخواهند قدرنشناسى كنند در مقابل اين ثباتى كه وجود دارد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، وبلاگ سرباز امام خامنه ای در جدیدترین یادداشت خود اینگونه نوشت:

اين ثبات و آرامش را بايد قدر بدانيم. ملت قدر ميدانند. من كه به شما عرض ميكنم، در واقع خطابم به كسانى است كه ميخواهند قدرنشناسى كنند در مقابل اين ثباتى كه وجود دارد؛ آن كسانى كه با حركات خود، با اعمال نادرست خود، با كج‌تابى‌هاى خود سعى ميكنند اين ثبات و آرامش را، اين استقرار را، اين طمأنينه و ثبات را در كشور به هم بزنند. البته مسئولين كشور، با تدبير، حواسشان هست؛ من هم تأكيد ميكنم؛ هم به مسئولين قوه‌ى مجريه، هم به مسئولين قوه‌ى مقننه، هم به مسئولين قوه‌ى قضائيه، كه مراقب باشند بدخواهان و دشمنان با توطئه‌ى خود نتوانند اين آرامشى را كه در سطح كشور وجود دارد - كه نشانه‌ى بزرگترين اقتدار اين ملت است، كه ميتواند همه‌ى خيرات را به طرف آنها جلب كند - به هم بزنند.

(بيانات در اجتماع مردم شيروان‌-۱۳۹۱/۰۷/۲۴)

دلها دست خداست، اراده‌ها مقهور اراده‌ى الهى است. مردم مؤمنند، متوجه به حقايقند؛ سفارش ما بيشتر به مسئولين است، به سياستمداران است، به مديران گوناگون است؛ مراقب باشند دشمن نتواند اين آرامش و استقرار و طمأنينه‌اى را كه به فضل الهى در كشور وجود دارد و دشمن سعى كرده اين را به هم بزند و نتوانسته، به هم بزند؛ سعى كنند اين آرامش و استقرار را حفظ كنند؛ نگذارند تلاطم به وجود بيايد. گاهى يك حرف، گاهى يك عمل نسنجيده، گاهى يك اقدام نابجا، موجب تلاطم در محيط سياسى ميشود؛ بايد خيلى مراقب باشند.

دشمنان سعى ميكنند مردم ايران را خسته و ملول و نوميد نشان دهند. مردم با حركاتِ خودشان دارند نشان ميدهند كه دشمن دروغ ميگويد؛ دشمن مغرضانه قضاوت ميكند. البته متأسفانه بعضى از تريبون‌دارهاى داخل هم بر طبق ميل دشمن - نميگوئيم عمداً؛ غفلتاً - حرف ميزنند. بعضى‌ها خودشان خسته شده‌اند، ميگويند مردم خسته‌اند...مردم خسته نيستند. مردم در ميدان و در صحنه حاضرند؛ آماده‌ى كارند. بايد ميدان را براى مردم آماده كرد، باز كرد، آن وقت مى‌بينيد كه مردم هر جائى كه احساس كنند وظيفه‌اى وجود دارد، با چه انگيزه‌اى، با چه اهتمامى، با چه عزم راسخى وارد ميشوند؛ همچنان كه امروز هم وارد شده‌اند.

(بيانات در اجتماع مردم شيروان‌-۱۳۹۱/۰۷/۲۴)

از ناحيه‌ى مسئولين كشور هم، آنها اتحاد لازم را با هم داشته باشند؛ همدلى داشته باشند، برنامه‌ريزى داشته باشند، مسئوليت‌شناسى و مسئوليت‌پذيرى داشته باشند، تقصيرها را گردن هم نيندازند، حدود قانون اساسى را نسبت به خودشان حفظ كنند. قانون اساسى ما نقص ندارد، كمبود ندارد. نقش مجلس معلوم است، نقش دولت معلوم است، نقش رئيس جمهور معلوم است، نقش قوه‌ى قضائيه معلوم است؛ هركدام وظائفى دارند، بايد به وظائفشان عمل كنند؛ با هم همدلى كنند، با هم همراهى كنند، با هم همزبانى كنند. «پس زبان همدلى خود ديگر است / همدلى از همزبانى بهتر است».

 (بيانات در اجتماع مردم شيروان‌-۱۳۹۱/۰۷/۲۴)

درد نوشت: دشمن شاد شدید خسته نباشید....این نامه نگاری ها در همان دفترهایتان انجام می دادید چی می شد؟؟؟حتما میخواستید همه عالم بفهمند که با هم اختلاف دارید....عناوین خود را به رخ هم کشیدید که چه بشود...؟؟؟ اختیارات خود را به رخ هم کشیدید که چه بشود...؟؟؟می گذاشتید چند ماهی از بیانات اماممون در خراسان که تاکید زیاد کردند همدلی مسئولین بگذرد...بعد شروع می کردید اختلاف ها...تا حداقل دلمان خوش باشد که یادشان رفته آقا چه گفته...تا بگوییم غفلت کردند...تا فکر میکردیم به قول آقا به عمد نبوده....غفلتا بوده...اما....امید ما به شما بیشتر از این ها بود....چه زود بعضی ها در امتحان آخر الزمان رد شدند...امتحان ایمان...گویا آمدن آقا خیلی نزدیک شده که....

دل نوشت: کجایی صیاد که وقتی آقا حرف میزد...یادداشت برمیداشتی...وقتی ازت می پرسیدند  خوب چرا می نویسی این سخنان که از تلویزیون پخش  می شه....جواب دادی: مگه اجرای امر فرمانده برای ما لازم نیست..؟تاخیر در اجرای امر فرمانده هم برای ما زشته....گفتی این صحبت ها رو توی ماشین تبدیل به دستورالعمل میکنم و وقتی به ستاد کل میرسم میدم برای تایپ و بعد میره برای اجرا...برای من این حرفهای آقا سخنرانی نیست...دستوره...از لحظه ای که می شنوم تکلیف بر عهده من هست که امری رو که از فرمانده ام گرفتم باید اجرا کنم...برای همین تا وقتی به ستاد کل برسم وقت رو تلف نمی کنم....

کجایی صیاد...؟؟؟حرفهای فرمانده رو نمی شنوند یا خودشون رو به نشنیدن میزنند...؟؟؟؟کجایی صیاد که بیینی....کجایی صیاد که نگذاری امر فرمانده رو زمین بمونه...؟؟؟کجایی صیاد که....

کجایی صیاد که تو قنوتت می گفتی اللهم احفظ قاعدنا الخامنه ای....کجایی صیاد......؟؟؟؟

امام نوشت: دوستان عیب کنندم که چرا دل به تودادم.....باید اول به توگفتن که چنین خوب چرایی…
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار