سرمربي تيم فوتسال شهيد منصوري قرچک گفت: از شرايط مديريتي و مالي تيم منصوري رضايت ندارم و تاکنون هيچ يک از وعده ها عملي نشده است.

رضا لک در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب اظهار داشت: از لحاظ فني شرايط خوبي داريم اما وضع مديريتي و مالي رضايتمند نيست. هنوز هيچ يک از مبالغ قرارداد بازيکنان و کادر فني تيم پرداخت نشده و با اينکه مسئولان باشگاه قول پرداخت بدهي را داده اند اما تا اين لحظه اتفاق مثبتي رخ نداده است.

وي گفت: پس از بازي با تيم فرش آرا در هفته نهم ليگ برتر اعضاي تيم يک هفته استراحت کردند و پس از آن مجددا تمرينانت تيم برپا شده است از جمع هفت بازيکن دعوت شده تيم منصوري به تيم ملي پنج نفر به جام جهاني اعزام مي شوند و سه بازيکن نيز روزهاي شنبه تا دوشنبه با تيم ملي اميد تمرين مي کنند.

لک تصريح کرد: در ليست تيم جاي خالي براي جذف بازيکن داريم اما فعلا احتياجي به بازيکنان جديد نيست و در اين خصوص درخواستي به باشگاه نکرده ايم.

سرمربي تيم منصوري در خصوص برنامه تدارکاتي اين تيم در تعطيلات يک ماهه ليگ برتر گفت: در نظر داريم با فراهم شدن شرايط از سه شنبه نهم آبان تا جمعه 12 آبان اردوي تمريني و تدارکاتي خود را در نکا برپاکنيم و در اين مدت چند بازي دوستانه با تيم هاي اين شهر از جمله شهرداري نکا که در ليگ يک فعاليت دارد انجام دهيم و به دعوت نکا راهي اين شهر مي شويم.

لک در مورد شرايط تيم ملي افزود تيم ملي بسيار خوبي داريم و دو جلسه از تمرينات اين تيم از نزديک زيرنظر داشتم و با قرعه خوبي که در جام جهاني تايلند نصيب تيم ملي شده مي توانيم موفق باشيم.

وي گفت: معتقدم اگر بتوانيم از لحاظ فني از بازيکنان به طور مطلوبي بازي بگيريم به نتيجه دلخواه مي رسيم ضمن آنکه تيم ملي از لحاظ فني شرايط مناسبي دارد و همه بازيکنان با اتحاد کامل تمرين مي کنند./مح

برچسب ها: تیم ، فوتسال ، منصوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار