معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي با اشاره به نامه‌نگاري‌هاي اخير سران قواي مجريه و قضاييه گفت: در کشور مسائلي مهمتر از بازديد زندان اوين وجود دارد و ادامه يافتن اين مسائل به آرمان‌هاي اصلي انقلاب اسلامي خشه وارد مي‌کند.

رامين شمسايي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اختلاف نظر اخير ميان سران قواي مجريه و قضائيه اظهار داشت: در شرايط کنوني، مسئولان نظام بايد با بصيرت و تدبير خود در حل مشكلات اقتصادي مردم تلاش کنند و نقش ايران را به عنوان يك الگوي مردم‌سالاري ديني در منطقه مورد توجه  قرار دهند تا اينگونه مشكلات، ما را از آرمان اصلي نظام و انقلاب دور نکند.

اين فعال دانشجويي در واكنش به رسانه‌اي كردن اختلاف ميان سران  قوا از سوي رئيس قوي مجريه گفت:‌ در هفته اخير شاهد نامه‌نگاري‌هايي از سوي احمدي نژاد و آيت‌الله آملي لاريجاني در ارتباط با بازديد از زندان اوين بوديم كه اين مسئله چيزي جزء بي‌تدبيري برخي از مسئولان در اين زمينه نيست.

معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه علامه با بيان اينكه عملكرد مسئولان، نوعي آزمون ولايت‌مداري است، يادآور شد: در كشور، مسائلي مهم‌تر از بازديد رئيس جمهور از زندان اوين وجود دارد و آقايان بايد پاسخگوي مطالبات مردمي باشند و دامن زدن به اختلافات خود با ديگر قوا را از ذهن پاک کنند.

وي عنوان كرد:‌ شاد كردن دشمن و دلسردي مردم و دلبستگان نظام جمهوري اسلامي از نقش و جايگاه مسئولان از جمله پيامدهاي اختلاف ميان سران قوا است.

معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي در پايان به نقش شوراي حل اختلاف ميان قوا اشاره و خاطرنشان كرد: فلسفه وجودي اين شورا حل اختلاف ميان قواي سه‌گانه است و مادامي كه مسئولان از اين رفتارهاي خود كوتاه نيايند و تدبيري اتخاذ نكنند، اين مسائل ادامه خواهد داشت، لذا بهتر است اين شورا براي ايجاد آرامش و حل مشکل ميان اين دو قوه، وارد عمل شود.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: شمسایی ، بصیرت ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار