جان واریو در سعادت آباد

هافبک، معترض تیم استقلال امروز به ایران باز می گردد تا این تیم را در ادامه لیگ همراهی کند، جان واریو پس از پیروزی استقلال برای تیم پیام تبریک ارسال کرد و این نشان را حل مشکلات دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جان واریو، با شرایط روبرو شد که مسئولان برای تهیه منزل وی اقدامات لازم را انجام دادند و به محض حضورش در تمرینات وی می تواند کلید منزل خود در سعادت آباد را دریافت کند و به علاوه آن مقداری نیز پول نقد از مسئولان در اختیار می گیرد.

مالیات جان واریو توسط باشگاه پرداخت می شود

فابیو جان واریو، هافبک تیم استقلال با مشکلات مالیاتی روبرو شده است که پس از بازگشت به تهران نمی تواند ایران را ترک کند اما مسئولان اعلام کردند، مشکل وی را حل می کنند.

جان واریو از زمان حضورش در لیگ ایران با مالیات روبروست که هنوز پرداخت نکرده است و به همین دلیل با شرایط روبروست که باید آنرا پرداخت کند و پس از آن بتواند از کشور خارج شود.

از طرفی مسئولان استقلال مدعی شدند وی به ایران که بازگردد، آنها این مشکل را حل می کنند.

 برخلاف شایعات مطرح شده 


توزی برزیل است و باز نمی گردد 

رودریگو توزی، هافبک برزیلی تیم استقلال که احتمال بازگشت وی به تمرینات استقلال مطرح بود با شرایط روبرو شده است که احتمال این اتفاق را به صفر درجه می رساند.ین بازیکن در برزیل بسر می برد و با اینکه عنوان می شد در تهران است و منتظر اقدام از سوی باشگاه استقلال است، اما این بازیکن در کشور خود بسر می برد و تصمیمی نیز برای بازگشت به ایران ندارد و مسئولان نیز از وضعیت وی بی خبر هستند./آق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار