پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص بازی این تیم مقابل نفت تهران گفت: بازی مقابل نفت بازی سختی است،‌ زیرا نفت این فصل تیم خوبی است اميدوارم آبي پوشان توقع فوتبال دوستان را در اين بازي برآورده کنند.

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  بازی استقلال مقابل نفت تهران بازی آسانی برای این تیم نیست ، زیرا نفت تیم جوان و دونده ای است ومربی خوبی دارد که از نظر فنی و تاکتیکی قدرتمند است.

وی افزود: استقلال در حال حاضر شرایطی دارد که برای بالا ماندن در صدر جدول باید این بازی را ببرد.

وی گفت: انشاءاله مصدومیت بازیکنان تمام می شود و به شرایط ایده آل می رسند و امیدوارم جواد از بند مصدومیت رها شود و بازیکنان  خارجی برگردند و شرایط تیم به حالت عادی برگردد.

فریبا اظهار کرد:هافبک های نفت پرس کننده هستند و بازیکنان به مشکل بر خواهند خوردو خط خور  وارد نفت بسیار قوی است وچهار چوب شناس هستند.

وی درادامه بیان کرد: خط دفاع نفت نسبت به سایر خطوط آن ضعیف است،  متاسفانه در این فصل فورواد های استقلال، نسبت به فصل قبل ضعیف هستند و نتوانستند راحت گل بزنند ولی باز هم امیدوارم بازیکنان یک بازی فنی و خوب ارائه دهند و قلعه نوعی به بازی برسدو با یک فوتبال خوب توقع فوتبال دوستان را برآروده کنند.

پيشکسوت باشگاه استقلال درخصوص نیامدن جانواریو و مشکلات مالی این تیم گفت: امیدوارم مشکلات مالی این تیم برطرف شود وجانواریو به ایران برگردد چرا که بازیکن ابراز دست مربی است  و با نبودنش دست مربی کوتاه خواهد بود./با

برچسب ها: نفت ، دوستان ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار