اسكاركه در باخت تيمش مقابل شاختار دونستگ گلزني كرد معتقد است 20 گل در يك فصل براي او ركوردي عادي است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز هافبك برزيلي چلسي در نظر دارد در اين فصل براي باشگاهش بيشتر از 20 گل به ثمر برساند.

اسكار تا به حال توانسته 3 گل اروپائي را در چهارچوب رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا براي چلسي به ثمر برساند و هواداران نويد مي دهد كه گل هاي بسيار ديگري نيز در راه است.

وي در اين ارتباط گفت: من هافبكي هستم كه گلزني برايم آسان است احساس مي كنم 20 گل در يك فصل براي من ركوردي كاملا عادي و نرمال است.

وي در ادامه افزود: البته اين كار در ليگ برتر كمي سخت تر است چرا كه هميشه نمي توان بازي كرد و هميشه نيز نمي توان تنها در يك پست بود.

وي هم چنين گفت: اما من از خودم انتظار دارم كه رقم متوسطي را كه براي خود تعيين كرده ام را تحقق ببخشم و بين 15 تا 25 گل به ثمر برسانم.

اين لژيونر برزيلي در بين مردم كشور خودش به حمله هاي تهاجمي و گل هاي بسيار زيبائي كه وارد دروازه يوونتوس در فصل گذشته كرد شهرت دارد چرا كه او به راحتي مي تواند از راه دور دروازه حريفان را مورد حمله قرار دهم . من در چلسي نيز سعي مي كنم همواره خود را در محلي قرار دهم كه شاختار قرار مي دادم وقتي در اين پوزيشن هستم به راحتي مي توانم گل بزنم چرا كه به دروازه نزديكم./آق
برچسب ها: ستاره ، برزیل ، چلسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار