مدیر اجرایی لیگ برتر تکواندو نوجوانان کشور گفت: با توجه به مسابقات باقی مانده در پیکارهای لیگ برتر تکواندو نوجوانان، تیم دانشگاه آزاد می تواند قهرمان این لیگ شود.

مصطفی بابایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: در هفته سوم و چهارم دور برگشت مسابقات لیگ برتر تکواندو نوجوانان بازی های حساس برگزار شد و مسابقه تیم های کردان و جوانه جذاب ترین بازی هفته لقب گرفت که در پایان تیم جوانه 6بر 4 از سد حریفش گذشت.

وی افزود: بازی های خوب و دشواری در لیگ شاهد بود که با صدر نشینی 22امتیازی تیم دانشگاه آزاد، قهرمانی این تیم با توجه به بازی های آسانی که در هفته های آتی دارد، متحمل است.
تیم های کردان، جوانه و شهید عطایی نیز برای نایب قهرمانی می جنگد.

بابایی گفت: در هفته سوم دور برگشت تیم کردان 6بر4 مغلوب مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه شد، شهید عطایی زنجان نیز 10 بر صفر از سد قوامین ناجا گذشت، در هفته چهارم دور برگشت نیز شهید عطایی با جوانه به تساوی 5بر5 رسیدند و شهرداری شهر اندیشه 6بر4 از سد شرکت رنگسازی ایران گذشت.

وی ادامه داد: هم اکنون در جدول رده بندی این رقابت ها تیم دانشگاه آزاد با 22 امتیاز صدر نشین است، شهید عطایی زنجان با 19 امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تیم های مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه تهران و کردان هرکدام با 16 امتیاز به طور مشترک در مکان سوم قرار دارند.

وی در خصوص انتخاب بهترین های لیگ گفت: میلاد سلمانی از جوانه به عنوان فنی ترین بازیکن، رحیم صالحی از جوانه به عنوان بهترین مربی، روح اله خاقانی از قوامین ناجا به عنوان بهترین سرپرست، غیاثی از فارس به عنوان بهترین داور، رنگسازی به عنوان تیم اخلاق و شهید عطایی زنجان به عنوان پر امتیاز ترین تیم انتخاب شدند.

وی افزود: با توجه به غیبت 2تیم در پیکارهای این هفته لیگ دسته یک نوجوانان، مسابقات لیگ برتر به طور همزمان با لیگ دسته یک در خانه تکواندو تهران برگزار شد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار