سازمان لیگ فدراسیون تکواندو طی 6 روز گذشته اقدام به برگزاری مسابقات هفت لیگ مردان و زنان کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: ترافیک مسابقات داخلی تکواندو طی چند روز گذشته به حدی بود که فدراسیون طی 6 روز در خانه تکواندو میزبان مسابقات لیگ کشوری بود.

* لیگ های پومسه مردان وزنان
با افتتاح رقابت های لیگ پومسه هفته های اول تا سوم هفتمین دوره مسابقات در خانه تکواندو تهران و در دو رده انفرادی و تیمی برگزار شد که طی آن در بخش انفرادی و در رده سنی زیر 14 سال مهدی آگور از تیم تهران و توابع، در رده سنی 14 تا 17 سال، کوشا بهاری از تیم مازندران ، در رده سنی 18 تا 29 سال علی نادعلی از اصفهان، در رده سنی 30 تا 39 سال مهدی صمدیان تبار از همدان، در رده سنی 40 تا49 سال سید حسین موسی نیا زارع از البرز و در رده سنی 50 تا 59 سال حسینعلی نظری از تهران و توابع در مکان نخست قرار گرفتند.
در بخش تیمی زیر 19 سال، 19 تا 29 سال تیم راهیان تهران و توابع اول شدند و در رده سنی بالای 29 یال نیز تیم گیلان صدرنشین شد.
پنجمین دوره مسابقات لیگ پومسد بانوان با برگزاری هفته های اول تا سوم دور رفت در خانه تکواندو افتتاح شد و براساس آن در رده سنی زیر 14 سال طراوت باقرپور از البرز، در رده سنی 14 تا 17 سال مرجان سلحشوری از اصفهان ، در رده سنی 18 تا 29 سال نسترن ملکی از البرز، در رده سنی 30تا 39 سال ساناز خرمی پور از البرز و در رده 40 تا 49 سال زهرا افتخاری از البرز مقام نخست را بدست آوردند.
در بخش تیمی زیر 19 سال، 19 تا 29 سال و بالای 29 سال تیم البرز یک در مکان اول ایستاد.
* افتتاح جام کوثر
هشتمین دوره مسابقات جوانان و بزرگسالان بانوان جام کوثر با برگزاری هفته اول و دوم افتتاح شد.
در هفته اول دانشگاه آزاد اسلامی و خودران وفا تهران هشت بر صفر اداره ورزشی و جوانان هشتگرد و هیئت کاشان را مغلوب کردند، آموزشگاه مژدهی رشت پنج بر سه مغلوب هیئت مازندران شد و سایپا هفت بر یک هیئت قزوین را برد.
در هفته دوم دانشگاه آزاد با هیئت قزوین به تساوی چهار به چهار رسیدند، سایپا و خودران وفا نیز هشت بر صفر از سد هیئت کاشان و اداره ورزشی و جوانان هشتگرد گذشتند.
در بخش بهترین ها نیز سیده زهرا صمدیان از البرز به عنوان بهترین داور، مریم آذرمهر از خودران وفا و مینو مداح از سایپا به عنوان بهترین مربیان، مهناز قره گوزلو از سایپا و میترا حاذق رحیمی از آموزشگاه مژدهی به عنوان بهترین سرپرستان ، رکسانا ناکوزعلی زاده و سپیده سفری هر دو از هیئت قزوین به عنوان بهترین بازیکنان انتخاب شدند.
* لیگ های تکواندو نونهالان
هفته سوم از دور برگشت سومین دوره مسابقات لیگ نونهالان دختر باشگاههای کشور جام شکوفه ها نیز با انجام پنج دیدار پیگیری شد که براساس آن هیئت تکواندو قزوین 9 بر یک هیئت تکواندو قم را برد، هیئت مرکزی را مغلوب کرد، هیئت گیلان 10 بر صفر هیئت عباس آباد هشت بر2 هیئت ایلام را برد و هیئت بوشهر هفت بر سه شکوفه های گرگان را مغلوب کرد.
در بخش بهترین ها بانو رضایی از هیئت بوشهر به عنوان بهترین سرپرست، نیلوفر صفریان از گیلان به عنوان بهترین مربی، عهدیه افسانه از چهار محال و بختیاری به عنوان بهترین داور، محدثه رفیعی از هیئت گیلان به عنوان فنی ترین بازیکن و شکوفه های گرگان گلستان به عنوان تیم منتخب اخلاق انتخاب شدند.
لیگ نونهالان پسر نیز در چهار گروه طی 2 روز برگزار شد که در هفته دوم از گروه از اول باشگاه یاری 9 بر یک هیئت قصر شيرين را برد ، ندسا فارس با همين نتيجه مس سرچشمه را مغلوب كرد وذوب اهن هشت بر 2 هيئت ابوموسي را برد در هفته دوم نيز  پاري 10 بر صفر مس را مغلوب كرد ذوب آهن 6 بر چهار ندسا را برد و هيئت ابوموسي هشت بر دو از سد هيئت قصر شيرين گذشت

در هفته دوم و وسوم گروه سوم نيز مجتمع توليدي كردان 9 بر يك جمعيت هلال احمر ايلام را برد و در بازي دوم نيز با همين نتيجه مبل نشاط سمنان را مغلوب كرد.

مبل نشاط با همين نتيجه از باشگاه محمد باخت . مقاومت نيز هشت بر دو باشگاه محمد را برد هفته دوم وسوم مسابقات گروه دوم نيز با 6 ديدار پيگيري شد كه بر اساس آن مجتمع فرهنگي ورزشي جوانه تهران هفت بر سه نام آوران الوان گشت ساري را برد هيئت كجور هشت بر دو پالايش نفت امام خميني شازند را مغلوب كرد هيئت فرمانيه با هيئت قم به تساوي پنج بر پنج رسيدند.

همچنين جوانه 9 بر يك از سد پالايش گذشت ، فرمانيه و كجور به تساوي پنج به پنج رسيدند و قم هفت بر سه مغلوب نام آوران شد.

در هفته دوم و سوم گروه چهارم نيز الماس بتون همدان 9 بر صفر منتظران را برد و دربازي دوم 6 بر چهار از سد رگسازي ايران گذشت رنگسازي هم هفت بر سه مغلوب هيئت طالقان شد منتظران هم 10 بر صفر از باشگاه حاجي پور شكست خورد.

در بخش بهترين ها نيز جواد ابن يمين از ذوب آهن ، محمد شيرواني از ندسا فارس ، رمضانعلي خزائي پول از كجور ، مجيد مخلصي از نام آوران ، باغش كرامتي از باشگاه محمد مازندران، حيدر عربي از مبل نشاط سمنان ، و ولي الله شعباني از الماس بتون به عنوان بهترين سرپرستان ، عبدالله خدابخشي از ذوب آهن ، رحمان صالحي از جوانه ، روح الله دارايي از نام آوران ، حسينعلي نعيمي از كردان ، حميد صالحي از مقاومت و حسين همايوني از الماس بتون به عنوان بهترين مربيان ، ابراهيم
خاوري دانشور از گيلان ، به عنوان بهترين داور ، احمدرضا مختاري از ندسا ، حسين سالم پور از ذوب آهن ، جواد يعقوبي جويباري و عليرضا محبي هر دو از جوانه ، محمد جوار رنجبر از تيم محمد، علي اكبر داوري از مبل نشاط ، امير حسين ناظري از طالقان و محمد جواد زاهدي نوز از الماس بتون به عنوان بهترين بازيكنان از گروههاي چهار گانه و در هفته هاي دوم و سوم انتخاب شدند.

**ليگ هاي آينده سازان المپيك

هفته دوم و سوم چهارمين دوره مسابقات ليگ تكواندو نوجوانان بانوان جام شهيد ناهيد فتاحي نيز در خانه تكواندو برگزار شد و براساس آن در هفته دوم هيئت كرمانشاه هشت بر دو هيئت مركزي رابرد ، هيئت آذربايجان شرقي 9 بر يك هيئت قم را مغلوب كرد هيئت شمال شرق 10 بر صفر عباس آباد مازندران برد و اداره ورزش و جوانان هشتگرد 10 بر صفر هيئت هشتگرد را شكست داد .

در بازي هاي هفته سوم نيز اداره ورزشي 10 بر صفر كرمانشاه را برد شمال شرق 9 بر يك هيئت آذربايجان شرقي را مغلوب كرد ، عباس آباد مازندران 10 بر صفر هيئت همدان را شكست داد و هيئت قم 6 بر چهار از سد هيئت مركزي گذشت.

در بخش بهترين ها نيز معصومه فنائي از هيئت آذربايجان شرقي به عنوان بهترين سرپرست، اعظم درستي از هيئت شمال شرق به عنوان بهترين مربي ، ميترا حاذق رحيمي از گيلان به عنوان بهترين داور ، زهرا كنگراني فراهاني و آناهيتا كشوري هر دو از هيئت شمال شرق به عنوان فني ترين بازيكنان انتخاب شدند.

شانزدهمين دوره ليگ دسته يك نوجوانان پسر نيز در هفته سوم و چهارم دور رفت پيگيري شد.

در هفته سوم ياري 10 بر صفر پالايش را برد ، هيئت قم هشت شكست داد و هيئت سمنان را مغلوب كرد و ذوب آهن اصفهان هفت بر سه هيئت نكار ار مغلوب كرد در هفته چهارم نيز هيئت سمنان هشت بر دو پالايش را برد.ياري و هيئت قم هفت بر سه نكا و كرمانشاه را شكست دادند.

در بخش بهترين ها رضا دهقان از هيئت قم به عنوان بهترين سرپرست، يوسف جنگجو از ياري و احمد اخلاقي از سمنان به عنوان بهترين مربي ، هادي تركاشوند از اصفهان به عنوان بهترين داور، اميدرضا چيت ساز زاده از ذوب آهن و دانيال حضرتي ازياري به عنوان بهترين بازيكنان و تيم هاي اخلاق هفته انتخاب شدند.

فدراسيون تكواندو روزهاي 18 و 19 تير در ساري رقابت هاي هان مادانگ مردان و زنان قهرماني كشور برگزار كرده و اما هنوز نتايج اين رقابت ها به صورت رسمي اعلام نشده است./آق

برچسب ها: ترافیک ، تکواندو ، گذشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار