معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 6 از آمادگی کامل خدمات شهری در سطح منطقه به منظور مقابله با بارندگی‌های ناگهانی در فصل پاییز و زمستان با فراهم سازی تمامی امکانات و آماده باش نیروها خبر داد .

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از منطقه 6 ، مانی جعفریان معاون امور شهری و فضای سبز از آمادگی کامل خدمات شهری در سطح منطقه 6 خبر داد و افزود: به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای مقابله با بارندگی‌های ناگهانی و حوادث احتمالی ناشی از طوفان و بارش ها در فصل پاییز و زمستان تمامی امکانات و نیروها آماده باش هستند. 
وی در ادامه با ارائه توضیحات بیشتر خاطر نشان کرد: برای پیشگیری از بروز مسائل و معضلات در شهر به  خصوص رسیدگی و رفع مشکلات و موانع معابر شهری در مواقع بارندگی تدابیر و دستورات لازم برای واحدها، اکیپ‌های خدماتی و عملیاتی صادر شده است. 
جعفریان اضافه کرد: در راستای افزایش ایمنی و آرامش بیشتر، تسهیل در عبور و مرور، پاکیزگی شهر و پیشگیری از آبگرفتگی در محورها به ویژه در زمان بارندگی نیروهای ما به طور شبانه روزی در حال لایروبی انهار و کانال ها و جمع آوری زباله و ضایعات هستند. 
 وی خاطرنشان کرد: مشکل آبگرفتگی و ساماندهی آب های سطحی امر مهمی است که باید مورد ارزیابی قرار  گیرد، به این منظور انجام عملیات لایروبی جوی های معابر، نظافت کانال ها، دریچه ها و انهار به خصوص معابر اصلی به صورت ویژه با محوریت نواحی طبق زمان بندی مشخص و معین در حال اجرا است. 
وی در پایان عنوان کرد: جلب رضایت شهروندان یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین اهدافی است که شهرداری در قالب برنامه‌های خود برای دستیابی به آن تلاش می‌کند./ف
برچسب ها: پایتخت ، مقابله ، بارندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار