معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 6 از اجرای عملیات پیاده روسازی نقاط پرتردد منطقه 6 به متراژ 9000 متر مربع خبر داد .

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به تقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6،  سید رامین حسینی نژاد با بیان این که یکی از مهم‌ترین اهداف پروژه پیاده رو سازی تسهیل تردد عابران است، اظهار کرد: با بهسازی و استاندارد سازی پیاده روها سعی در حفظ امنیت و آرامش شهروندان داشته و به همین دلیل بازسازی و ساخت پیاده‌روها از جمله فعالیت‌های مستمر بوده که در دستور کار قرار گرفته و بنا بر آن، طرح پیاده روسازی بر اساس اولویت درنقاط پر تردد این منطقه شناسایی و  اجرایی شده است.  
 
وی با اشاره به اینکه هم اکنون در منطقه 6، طی شش ماه اول سال عملیات پیاده روسازی در متراژ 9 هزار متر مربع صورت گرفته، گفت: علاوه بر آن مناسب سازی معابر مرکز پایتخت برای تسهیل در تردد معلولان و سالمندان نیز به انجام رسیده است.
 
حسینی نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر، به منظور ساماندهی، بهسازی مسیر تردد و تامین رفاه عبور و مرور معلولین جسمی، حرکتی و سالمندان عملیات همسطح سازی، مناسب سازی معابر با رعایت اصول استاندارد درسطح منطقه 6 صورت گرفته است.
 
معاون فنی و عمران منطقه 6 افزود: همچنین برای تسطیح پیاده روها و جلوگیری از جمع شدن آب های سطحی باران، عملیات آسفالت در 6 ماهه اول سال، به متراژ 153 هزار متر مربع می رسد و عملیات جدول بندی و کانیو و تک جدول نیز به متراژ 11 هزار و 840 متر طول رسیده است.
 
حسینی نژاد در پایان عنوان کرد: علاوه بر پیاده رو سازی، طرح توسعه و ساخت سرویس بهداشتی نیز در سطح منطقه و احداث سوله های ورزشی در دست اقدام است.
برچسب ها: عبور ، مرور ، معلولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار