تیم صنعت مس کرمان در حالی دیروز به پیروزی رسید که بازی بین تیم های پرسپولیس تهران و مس کرمان دستخوش حواشی زیادی بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان :

کرمانی ها در این دیدار و در قلعه عقاب های خود توانستند این موضوع را به اثبات برسانند که هر تیمی را در کرمان به راحتی شکست می دهند.

بازی عصر دیرو بین این دو تیم دارای حواشی زیادی بود که از جمله این حواشی می توان به این موارد اشاره کرد:

*پولادي پس از ورود به رختکن شيشه را شکست و به همين دليل سعيد شيريني سرپرست تيم پرسپوليس به رختکن رفت تا شرايط را بررسي کند.

*مهدي مهدوي‌کيا تنها بازيکني از پرسپوليس بود که به سمت ابراهيم قاسم‌پور رفت و با او قبل از بازي خوش و بش کرد.

*عکاسان با مسئول برگزاري مسابقه دچار مشکل شدند، عکاسان تهراني از محل استقرارشان ناراضي بودند اما مسئولان برگزاري مسابقه توجهي به خواسته آنها نداشتند.

*دو تيم مس و پرسپوليس در شرايطي در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که علي کريمي به شدت از سوي هواداران تشويق شد.

*قبل از شروع بازي قاسمپور به همراه دستيارانش به سمت نيمکت پرسپوليس رفتند و به کادر فني اين تيم خوشامد گفتند.

*مهرداد پولادي، بازيکن پيشين مس به شدت مورد انتقاد کرماني‌ها قرار گرفت و هواداران مس شعارهايي را عليه او فرياد زدندو شاید دلیل این حرکت نرفتن پولادي به سمت نيمکت مس کرمان بود.

*طرفداران پرسپولیس همچنين پرويز مظلومي سرمربي سابق مس را تشويق کردند و خواستار بازگشت او شدند.

*هواداران مس کرمان عليه مهرداد پولادي بازيکن فصل قبل خود شعار دادند و اين بازيکن را بي‌غيرت و پولکي خواندند.( وي از مس کرمان به پرسپوليس آمده است.) پولادي در دقيقه 36 تعويض شد و جاي خود را به قاضي داد. اين بازيکن هنگام تعويض از سمت ديگر خارج شد و براي تماشاگران مس دست زد و به رختکن رفت.

*حدود 9 هزار تماشاگر در ورزشگاه باهنر کرمان حضور داشتند و ظرفيت ورزشگاه تکميل نشده بود.

*اسکوربورد ورزشگاه همچنان خراب بود.

*تماشاگران پرسپوليس در اواسط نيمه اول عليه مانوئل ژوزه شعار دادند

*بازي تا دقيقه 40 با نتيجه يک بر صفر به سود مس کرمان در جريان بود.

*ماموران انتظامي به دوربين‌هاي صدا و سيما اجازه ندادند اتفاق‌هاي رخ داده در رختکن پرسپوليس که پولادي رقم زد را فيلمبرداري کنند اما دوربين نيروي انتظامي اين اتفاق‌ها را تصوير برداري و ماموران ماجرا را صورتجلسه کردند.

*مانوئل ژوزه بين دو نيمه هنگام ورود به رختکن پرسپوليس از سوي تماشاگران پرسپوليس هو شد.

*هواداران مس در اواسط نيمه دوم علي دايي را تشويق کردند.

*بين تماشاگران درگيري پيش آمد که با دخالت ماموران انتظامي به پايان رسيد.

*هواداران پرسپوليس که از شکست 2 بر يک برابر مس کرمان عصباني بودند در پايان بازي صندلي‌هاي ورزشگاه شهيد باهنر کرمان را شکستند و آنها را به سمت ژوزه و بازيکنان پرسپوليس پرتاب کردند.

*آنها همچنين خواهان جدايي ژوزه بودند و علي کريمي را تشويق کردند.

مهرداد پولادی عصر روز گذشته مصاحبه ای را با فارس تهران انجام داد که به نظر می رسد برخی از مطالب این خبر غیر واقعی باشد.

مهرداد پولادی در مصاحبه روز گذشته خود با اشاره به شعارهایی که از طرف مردم برعلیه او سرداده بودند ، گفته بود: خانواده من چه گناهی دارند که این شعار ها را در ورزشگاه بر علیه من و خانواده ام سرمی دهند؟

این مطلب وی در حالی است که تنها تماشاگران کرمانی او را بازیکنی بی غیرت و بی تعصب نسبت به کرمان قلمداد کردند و چیزی فراتر از آن نگفتند.

وی در مصاحبه اش گفته بود که سُر خوردم و به زمین افتادم که شیشه شکست ،آیا کسی در باورش می گنجد که فردی بر اثر زمین خوردن شیشه و تخته رختکن را بشکند؟

سوتی سرپرست پرسپولیس در خبرگزاری فارس تهران:

سعید شیرینی عصر دیروز مصاحبه ای را با خبرگزاری فارس تهرن انجام داده است که به نظر می رسد ذکر چند نکته در این مصاحبه کمی دور از انتظار و واقعیت در بازی روز گذشته دو تیم بود .

وی در مصاحبه خود گفت: مهرداد پولادی در مس کرمان با غیرت و تعصب بازی کرده است اما این را کدام عقل سلیم باور می کند که بازیکنی برای تیمی خوب بازی کند و ناسزا بشنود.

در بازی روز گذشته مهرداد پولادی در دقیقه 35 بازی از زمین مسابقه بیرون رفت در حالی که وی در مصاحبه خود گفته بود مهرداد پولادی 90 دقیقه در زمین ناسزا شنیده است.

در مقابل،اظهارات مدیر عامل باشگاه مس کرمان نیز بسیار جالب بود که مسبب اصلی برد را مردم کرمان دانست .

مدیر عامل باشگاه مس کرمان:

اتحاد و همدلی هواداران و بازیکنان مس را به پیروزی رساند

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان پیروزی روز گذشته این تیم را در برابر قرمز پوشان پایتخت را به حمایت مرهون ، اتحاد ، همدلی و تلاش های همه جانبه هواداران مس، کادر فنی و بازیکنان تیم دانست و از زحمات همه آنها تشکر کرد.

ناصر شهبازی امروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ِکرمان , با تبریک پیروزی شیرین نارنجی پوشان در برابر پرسپولیس تهران اظهار داشت: باید لطف خدای بزرگ را شاکر و سپاسگزار باشم.

وی افزود: همه بازیکنان تیم در این پیروزی سهیم بودند و با تلاش و دوندگی های بی امان خود عرصه را بر قرمز پوشان تنگ کردند.

شهبازی اظهار داشت: : با توجه به نتایج هفته گذشته مسابقات، این دیدار و کسب 3 امتیاز از دیدار برابر پرسپولیس از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار بود و به همین دلیل همه بازیکنان ، اعضا فنی و پرسنل باشگاه تمام فکر و ذکرخود را به نتیجه گیری و کسب امتیاز از این دیدار معطوف کردند.

شهبازی در ادامه با اشاره به روند بازی مس و پرسپولیس ، تصریح کرد: مس در طی 90 دقیقه بازی بهتر از حریف خود بود .

وی گفت: البته سرخپوشان نیز بازی خوبی از خو نشان دادند و بازیکنان اسمی وبزرگ تری نیز در این تیم حضور داشتند، اما با این توجه این بازیکنان مس بودند که با غیرت و تعصب مثال زدنی خود نتیجه این بازی را به سود خود رقم زدند.

چیزی که مهم است تماشاگران کرمانی کهکشانی ها را در کویر ، بدون امتیاز به تهران فرستادند ، بدین ترتیب مس کرمان با این پیروزی 15 امتیازی شد و در جایگاه یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور ایستاد و پیروزی تهران با 14 امتیاز چهار دهم شد./س

گزارش از : محمدعلی موحدی

برچسب ها: گزارش ، مس ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.