عضو شوراي مركزي حزب موتلفه با اشاره به درخواست رئيس دولت مبني بر بازديد از زندان اوين گفت: در شرايط فعلي تورم، بيكاري و در يك جمله معيشت در اولويت رسيدگي قرار دارد نه بازديد از زندان اوين.

حسن غفوري‌فرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به درخواست احمدي‌نژاد براي بازديد از زندان اوين گفت: در شرايط فعلي تورم، بيكاري و در يك جمله معيشت مردم در اولويت رسيدگي قرار دارد نه بازديد از زندان اوين.

وي با بيان اينكه اگر احمدي‌نژاد به فكر زندان و حقوق زندانيان است بايد پيش‌تر از اين به اين نتيجه مي‌رسيد چرا كه در شرايط فعلي جايي براي اين مسائل نيست، تصريح كرد: بازديد از زندان اوين در شرايط فعلي به خاطر يك شخص خاص بوده كه قوه قضائيه نيز او را محكوم كرده است.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه خاطر‌نشان كرد: پرداختن به اين مسائل تلف كردن وقت نظام بوده و در شرايط فعلي به منزله وقت‌نشناسي است.

وي همچنين در خصوص فعاليت انتخاباتي حزب متبوعش گفت: در حال بررسي شرايط هستيم تا به صورت مصداقي وارد صحنه انتخاباتي يازدهمين دوره رياست جمهوري شويم.

انتهاي‌پيام/
برچسب ها: زندان ، اوین ، رئیس ، جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Netherlands
بهزاد
۲۰:۳۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۱
آقای غفوری فرد هم دیر از خواب بیدارشده. مگه تو این 7 سال مردم جایی داشتن که الان نزدیک انتخابات دوباره یاد مردم کردین.نمیدونیم چرا همیشه این مردم نزدیک انتخابات و روز قدس و 22 بهمن و محکوم کردنها فهیم وقدرشناس و. . . . . میشن.فقط بگین هندونه ها رو از کجا میارین.
آخرین اخبار