مدیر منطقه 12 شهرداری کرج از انجام اقداماتی در جهت روان سازی ترفایک در منطقه خبر داد.

غلامرضا رضوانی در گفتگو  با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: جایگزینی کلیه سرعت گیرهای آسفالتی با سرعت گیر پلاستیکی در معابر طبق دستورالعمل معاونت حمل و نقل ترافیک در 17 نقطه انجام شده است.
وی با بیان اینکه سرعت گیرهای آسفالتی کاملا غیر استاندارد هستند، عنوان کرد: این سرعت گیرها علاوه بر ایجاد ترافیک استهلاک خودرو و بعضا تصادف نیز خواهند شد.
وی افزود: ایمن سازی خیابان اماممحمد تقی(ع) سهرابیه، نقاط حادثه خیز بلوار امام خمینی(ره) و بلوار امیرکبیر را از دیگر اقدامات حوزه حمل و نقل ترافیک این منطقه می باشد.
رضوانی با اشاره به خط کشی، بلوک عابرپیاده، نصب سرعت گیر و تابلوهای راهنمایی در منطقه، این اقدامات را در زمینه کاهش ترافیک مهم ارزیابی کردو افزود: خط کشی در معابر اصلی سطح شهر اجرایی شده است.
وی ادامه داد: شهرداری منطقه 12 کرج برای ساماندهی منطقه برنام های قابل توجهی پیش بینی کرده است که در صورت اجرا مشکلات ترافیکی در زمینه های مختلف رفع خواهد شد.
مدیرمنطقه 12 شهرداری کرج هدف از اجرای عملیات مذکور را ساماندهی و روان سازی ترافیک در منطقه و تسهیل در تردد خودروها به منظور رفاه حال شهروندان بیان کرد./ف

برچسب ها: شهرداری ، کرج ، ترفایک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.