يك كارشناس سياست خارجي گفت: دولت كويت در قانون انتخابات و مجلس تغييراتي ايجاد کرده اما مردم آزادي‌خواه اين تغييرات را يك جانبه و در جهت تحكيم حاكميت دانسته از اين رو به اعتراضات خود ادامه خواهند داد.

حسين كنعاني‌مقدم در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به گسترش موج بيداري اسلامي در كويت، گفت:  موج بيداري اسلامي مدت‌هاست کشورهاي مختلف را تحت تاثير قرار داده لذا گسترش آن به کشور کويت دور از ذهن نبود.

وي ادامه داد: مردم كويت، هم چون مردم بحرين و عربستان سعودي در اعتراض به تغييرات قوانين پارلماني به خيابان‌ها آمدند و اين در حالي است كه دولت كويت به شدت اعتراضات مردمي را سرکوب مي‌کند.

كنعاني مقدم با تاكيد بر اينكه مقاومت دولت‌هاي ديکتاتور در مقابل موج بيداري اسلامي بي‌فايده است، افزود: با وجود سرکوب اعتراض‌هاي مردمي، ملت‌هاي آزادي خواه براي بركناري دولت‌هاي دست‌نشانده آمريکا و  غرب به مبارزه خود ادامه خواهند داد و هرگز از پاي نخواهند نشست.

اين كارشناس سياست خارجي در پايان يادآور شد: دولت كويت در قانون انتخابات و مجلس تغييراتي ايجاد کرد اما مردم آزادي‌خواه اين تغييرات را يك جانبه و در جهت تحكيم حاكميت دانسته از اين رو به اعتراضات خود ادامه خواهند داد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مقدم ، کویت ، بیداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
-
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۱
به این کارشناس بگویید.آقای سیاستمدارپشت قضایای کویت وهابیت است.سنجیده صحبت کنید
آخرین اخبار