رئيس مجمع نمايندگان استان كرمانشاه با انتقاد از محقق نشدن وعده‌هاي دولت در حوزه‌هاي مختلف گفت: آيا در شرايط فعلي، بازديد از زندان اوين ضروري است؟ آقاي احمدي نژاد! دست از اين كارها بكشيد.


به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، فتح الله حسيني نماينده سرپل ذهاب، قصر شيرين و گيلان غرب در جلسه امروز(چهارشنبه 3 آبان‌ماه)، طي تذكر شفاهي، به مشكلات حوزه انتخابيه‌اش اشاره و تصريح کرد: بيكاري و تورم مهمترين دغدغه‌اي است كه مردم حوزه انتخابيه اين جانب از آن رنج مي‌برند.

وي هم چنين با اشاره به لزوم پرداخت مستمري براي رزمندگان افزود: براساس قانون برنامه پنجم توسعه جمهوري اسلامي ايران، مقرر شده بود كه براي رزمندگان مستمري در نظر گرفته شود كه هنوز نتيجه‌اي عايد نشده است.

رئيس مجمع نمايندگان استان كرمانشاه در ادامه به موضوع دريافت غرامت از عراق اشاره كرد و گفت: آقاي رئيس جمهور اعلام كنند تا نتيجه پيگيري دريافت خسارت از عراق بابت هشت سال جنگ تحميلي به كجا رسيد، چرا كه كويت بلافاصله توانست غرامت خود را دريافت كند، آيا در اين زمينه اقداماتي صورت گرفته است.

وي در دادامه با انتقاد از عدم اجراي وعده تحقق 2.5 ميليون شغل بيان کرد: در حالي دولت وعده ايجاد 2.5 ميليون فرصت شغلي تا پايان دولت دهم را داده بود كه هنوز هيچ اتفاق خاصي در اين زمينه صورت نگرفته است.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي به درخواست احمدي نژاد مبني بر بازديد از زندان اوين نيز اشاره كرد و تأکيد کرد: آيا در شرايط فعلي بازديد از زندان ضروري است و آيا احمدي نژاد دوستان خودش را به انقلاب ترجيح مي‌دهد؟ آقاي احمدي نژاد! از اين كارها دست بكشيد.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: دولت ، مجلس ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار