سرمربی تیم آرمان رضا(ع) مشهد گفت: کسب یک امتیاز در مقابل تیم قدرتمند عقاب تهران در یک بازی سخت نتیجه قابل قبولی است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، علی سیف پس از بازی تیمش در مقابل میزبان خود که با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: بازی سختی داشتیم، تیم حریف از مهره های خوبی برخوردار است و یک رده بالاتر از لیگ 3 بازی می کند.

وی افزود: در دقایق اول بازی نقاط قوت و ضعف تیم عقاب را شناسایی کردیم تا بتوانیم تاکتیک مناسبی برای مقابله با حملات گسترده این تیم در نیمه دوم اتخاذ کنیم.

سیف اظهار داشت: نیمه دوم نیز همانند نیمه اول دنبال می شد تا اینکه تیم حریف در دقیقه 65 روی خطای بازیکن دفاع تیم ما، صاحب یک ضربه پنالتی شد که دروازه بان ما در دو مرحله این ضربه را مهار کرد.

مربی تیم آرمان رضا(ع) مشهد افزود: در دقایقی بعد از ضربه پنالتی بازیکن شماره 4 تیم عقاب از زمین بازی اخراج شد و در نتیجه توانستیم یک امتیاز از این حریف خشن بدست آوریم.

وی بیان کرد: با بازی خشن بازیکنان تیم عقاب، مهدی رستمی، آرش همایونی و مجید بیات در این دیدار مصدوم شدند که احتمالا مجید بیات به بازی بعدی نخواهد رسید.

گفتنی است تیم آرمان رضا(ع) با انجام 2 بازی و کسب 4 امتیاز در حالی روز سه شنبه 19 آبان ماه به مصاف میزبان خود تیم همت گنبد می رود که پس از تیم 6 امتیازی شهرداری قوچان در رده دوم جدول رده بندی گروه «ب» لیگ دسته 3 فوتبال کشور قرار دارد./س

برچسب ها: تیم ، فوتبال ، آرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.