پس از پايان بازي هاي امروز سرمربيان تيم هاي ليگ برتري در كنفرانس خبري بعد از بازي به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ پس از پايان بازي هاي امروز سرمربيان تيم هاي ليگ برتري در كنفرانس خبري بعد از بازي به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

كاسيميرو: سايپا به كمك داور پيروز شد

  آلفردو کاسیمیرو پس از شکست یک بر صفر مقابل سایپا گفت:امروز تيم حريف موقعیت زيادي براي گلزني نداشت؛ آنها با کمک داور صاحب یک ضربه ايستگاهي شدند و  توانستند آنرا به گل تبديل كنند.

وي در ادامه گفت: بازی در برابر سایپا آنهم در ورزشگاه خانگی این تیم کار آساني نيست، اما با این حال در نیمه دوم بیشتر بازي در اختيار ما بود و مي توانستيم حداقل بازي را مساوي كنيم.

سرمربي تيم نفت آبادان در پايان تصريح كرد: ما در اين بازي
ثابت کردیم می توانیم 90 دقیقه فوتبال بازی کنیم و برخلاف برخي صحبتها كه مي گفتند تيم نفت به لحاظ بدنی مشکل دارد و نمی تواند 90 دقیقه دوام بیاورد، امروز تيم ما بازي خوبي را ارائه داد.

تقوي: نفت براي تساوي به كرج آمده بود

مجتبی تقوی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت آبادان گفت:در اين بازي حرفه اي عمل كرديم و توانستيم پيروز شويم ، برای نیمه دوم این بازی برنامه ویژه ای داشتیم. موقعیت های خوبی هم خلق کردیم که از آنها بهره نبردیم. نفت در دقایقی بهتر از ما کار کرد. این تیم از نظر بدنی نسبت به قبل بهتر شده بود و بازی سختی را پشت سر گذاشتیم.

تقوی تاکید کرد: با توجه به شرایطی که از نفت آبادان دیدم احساس کردم آنها برای تساوی به کرج آمده اند. به نظر من در فوتبال امروز باید باید حرفه ای باشیم و براي نتيجه گيري بازي کنیم.

ژوزه: به دليل ارتفاع زياد كرمان باختيم

مانوئل ژوزه پس از شکست 2 بر یک برابر مس کرمان در نشست خبری گفت: ارتفاع کرمان بالاتر از ارتفاع تهران است و به همین دلیل بازیکنان ما در جريان بازي کند بودند. در تمرينات متوجه این اختلاف شدیم و سرعت تیم ما به همین دلیل پایین بود.

وی افزود: داور یک پنالتی را برای ما نگرفت و روی همان توپ که ضد حمله شد گل دوم را خوردیم. در چند بازی برایمان پنالتی نگرفتند.

سرمربي پرسپوليس تصريح كرد: من بازيكنانم را تحسين مي كنمو مسئوليت شكست را به گردن مي گيرم .تيم حريف از فرصت‌هایش استفاده کرد و پیروز شد، ما تلاش کردیم بازی عقب افتاده را مساوی کنیم اما نشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد تعویض مهرداد پولادی گفت: پولادی به خاطر شعارهاي تماشاگران عصبانی بود و فشار زیادی را تحمل مي كرد، من برای حفظ جانش تعویضش کردم.

قاسمپور: پرسپوليس فوتبال بازي نكرد

ابراهیم قاسم‌پور پس از پیروزی 2 بر یک برابر پرسپولیس در نشست خبری گفت:امروز هواداران ما  اجازه ندادند صدای هواداران پرسپولیس دربیاید از آنها تشكر مي كنم و امیدوارم هواداران به همین شکل تیم را حمایت کنند.

وی در ادامه گفت: پرسپولیس بازیکنان توانمندی در زمین و روی نیمکت دارد اما امروز از آنها فوتبالی ندیدم. فکر می‌کنم  اختلاف سرعت ما و پرسپولیس ربطی به اختلاف ارتفاع تهران و کرمان ندارد بلکه پرسپولیس کند بازی می‌کند.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما باید خود را باور داشته باشند. تمامي بازی‌ها 3 امتیاز دارد و فقط نباید مقابل تیم‌های بزرگ با تمام توانشان بازی کنند بلکه باید در تمام بازي ها این گونه باشند.

دايي: به جاي ايراد گرفتن از ديگران خودمان را اصلاح كنيم
علی دایی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر ملوان گفت:‌ملوان نیمه اول یک شوت زد و در نیمه دوم تنها دقیقه 92 روی اشتباه ما یک حمله کرد؛ در هر دو نيمه بازي را در اختيار داشتيم و موقعیت‌های بسیار خوب و زیادی خلق كرديم و شایسته پیروزی بودیم.

وی در ادامه گفت: تمام بازی توپ د راختيار ما بود. از فوتبال تیمم راضی هستم اما از نتیجه راضی نیستم. مستحق مساوی هم نبودیم و باید می‌بردیم، تيم ما امروز شانس نداشت و آنها نتیجه گرفتند.

سرمربي راه آهن در خصوص داوري بازي گفت: من به این مسائل کاری ندارم ؛ نیمه دوم ملوانی‌ها بارها افتادند، 3 تعویض انجام شد اما چرا داور فقط 3 دقیقه وقت اضافه گرفت؟ این بازی حداقل 7، 8 دقیقه وقت اضافه داشت. و چندين بار دروازه‌بان آنها خود را روي زمين انداخت. تابه حال ندیده بودم بازیکنان ملوان اینقدر خودش را زمین بیندازند. در نیمه دوم بارها شاهد این اتفاق بودیم. ما به دیگران ایراد می‌گیریم اما بهتر است خودمان را اصلاح کنیم.

وی اظهار كرد: امروز ضرباتمان را بد زدیم، نیمه اول کعبی در دو قدمی توپ را گل نکرد، یک بار توپ را از روی خط بیرون کشیدند، و دروازه بانشان چند توپ را به خوبی مهار كرد.

احمدزاده: منطقی و هوشمند كار كرديم

محمد احمدزاده در پس از پیروزی یک بر صفر برابر راه‌آهن گفت:  سه امتیاز حق‌مان بود، ضمن اینکه باید از هوادارا‌ن‌مان که این همه ما را حمایت و از انزلی این راه را طی کردند و به تهران آمدند تشکر کنم. این سه امتیاز را به آنها تقدیم می‌کنم.

وي تصريح كرد: در نیمه اول مستحق کسب پیروزی بودیم و یک گل هم به ثمر رساندیم. در نیمه دوم طبیعی بود با توجه به اینکه در خانه حریف بازی می‌کردیم و آنها حمله می‌کردند روی ضدحملات کار کنیم و دو موقعیت هم بدست آوردیم. هر وقت که وارد زمین حریف شدیم خطرناک بودیم، ضمن اينكه در زمین خودمان هم منطقی و هوشمند كار كرديم.

احمدزاده در پايان گفت:‌ خوشحال هستم که هر دو تیم فوتبال بازی كردند. پیش بینی این موضوع را می‌کردم و می‌دانستم راه‌آهن مقابل پرسپولیس اتفاقی شکست خورد. در اين بازي بازیکنان ما خیلی تلاش و دوندگي کردند و اگر در نیمه دوم بیشتر در زمین خودمان بودیم دلیل این نیست كه دفاعي بازي كرديم.


برچسب ها: مربیان ، ژوزه ، قاسمپور ، دایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار