هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال،

پیروزی استقلال بر نفت 9 نفره / صدرنشینی تراکتور با گل باران سپاهان در اصفهان /اولین برد داماش با درخشان

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه چهار دیدار برگزار شد که در عجیب ترین انها تراکتور سازی تبریز موفق شد با برتری 4 بر یک از سد تیم سپاهان در اصفهان بگذرد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم‌های سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 امروز در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که جدال 2 تیم با حساب ۴ بر یک به سود تیم تبریزی به پایان رسید.
گل‌های تراکتورسازی را سیدمهدی سیدصالحی در دقایق 15 و 52، فلاویو لوپز دقیقه 58(پنالتی) و حسن اشجاری مدافع سپاهان در دقیقه 1+90 به ثمر رساندند و تک گل سپاهان را امید ابراهیمی در دقیقه 55 وارد دروازه میهمان کرد.
تراکتورسازی با این برد با 23 امتیاز به صدر جدول صعود کرد و سپاهان هم 21 امتیازی ماند.
همچنین در دیگر دیدار این هفته داماش به مصاف گهر دورود رفت که بازي با نتيجه يک بر صفر به سود داماش به پايان رسيد.
داماش گیلان 1 گهر 0
عليرضا نظيف‌کار در دقيقه 74 از روي نقطه پنالتي براي داماش گلزني کرد. اين اولين برد داماش با سرمربيگري حميد درخشان بود. مجيد باجلان در دقيقه 25 يک ضربه پنالتي را براي گهر از دست داد و حسن رودباريان دروازه‌بان داماش توپ را مهار کرد.
البرز حاجي‌پور داور مسابقه به شهرام مهربان و رضا کاردوست از گهر و هادي سهرابي از داماش کارت زرد نشان داد. محمود شفيعي از گهر در دقيقه 73 با دريافت کارت قرمز اخراج شد.
با اين برد داماش 15 امتيازي شد و گهر 8 امتيازي در رده هفدهم جدول باقي ماند.
*تقسیم امتیاز بین پیکان و ذوب اهن
ديدار تيم‌هاي پيکان و ذوب‌آهن از هفته سيزدهم ليگ برتر فوتبال از ساعت 15:15 امروز در ورزشگاه تختي تهران آغاز شد و با تساوي 2 بر 2 خاتمه يافت.
 براي ذوب‌آهن ابراهيم محمدي در دقيقه 6 و پيام صادقيان در دقيقه 64 گلزني کردند و گل‌هاي پيکان را محمدرضا طهماسبي در دقايق 31 و 88 وارد دروازه حريف کرد.
* استقلال 2 نفت تهران یک
در اخرین دیدار از رقابت های امروز فوتبال دو تیم استقلال و نفت تهران از ساعت 18 به مصاف هم رفتند که این تیم نفت بود که موفق شد گل اول را وارد دروازه حریف کند .
بازیکنان استقلال موفق شدند کمتر از 5 دقیقه پس از دریافت گل، نتیجه را به تساوی بکشند تا شاهد بازی زیبا و درگیرانه ای از سوی دو تیم باشیم.
تیم فوتبال استقلال موفق شد در پایان 90 دقیقه ، بازی را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان برساند .
تیم نفت تهران در دقایق پایانی بازی با اخراج 2 بازیکنش بازی را 9 نفره ادامه داد و نتوانست به نتیجه دلخواه دست یابد./ق
برچسب ها: هفته ، سیزدهم ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار