معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5گفت: همراه با اجرای طرح مطالعات جامع حمل ونقل عمومی 9خط جدید تاکسیرانی در غرب پایتخت راه اندازی شد.

 
 
به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 ، ولی نجاتی ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام این خبر گفت : به منظور تسهیل در دسترسی شهروندان به خطوط حمل و نقل عمومی وارتقای کیفی خدمات رسانی 5خط جدید تاکسیرانی راه اندازی شد.
 
وی افزود : درحال حاضر بیش از 5300 دستگاه تاکسی در سطح نواحی هفت گانه این منطقه در حال سرویس دهی به شهروندان هستند و با افزایش خطوط  ناوگان تاکسیرانی نیز تقویت می شود.
 
وی با اشاره به اهداف و برنامه های مدیریت شهری در توسعه حمل و نقل عمومی گفت: با توجه به نقش و تاثیر گذاری استفاده حمل ونقل عمومی در کاهش ترافیک سطح شهر طرح های متعددی در قالب افزایش امکانات و فرهنگسازی در دست اجراست.
 
معاون شهردارمنطقه درادامه به راه اندازی خطوط اتوبوسرانی اشاره کردوافزود: درهمین راستا 70ایستگاه جدید اتوبوس نیز درسطح منطقه احداث شد.
 
به گفته نجاتی با اجرای طرح توسعه  وتقویت حمل ونقل عمومی بیش از90دردصد محلات غرب تهران تحت پوشش سیستم حمل و نقل عمومی قرار دارند.
 
وی در پایان ساماندهی پایانه ها ی حمل ونقل عمومی رااز دیگر اقدامات اجرایی در این بخش برشمرد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار