سرمربی تیم فوتبال نفت تهران اعتقاد دارد تیمش به تجربه بازیکنان استقلال باخته است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، منصور ابراهيم‌زاده پس از شکست 2 بر يک برابر استقلال در نشست خبري گفت: دلم مي‌خواهد شما بگوييد بايد اين نتيجه را به دست مي‌آورديم يا نه. فوتبال شرايط خودش را دارد و به استقلال تبريک مي‌گويم. اگر واقع‌گرا و منطقي باشيم خيلي خوب بوديم. 9 نفره شديم و در اين بازي به تجربه استقلال باختيم. در طول بازي مسلط بوديم و آگاهانه بازي کرديم و تاثيرات اردوي خارجي ما مشخص بود.
وي ادامه داد: رحمتي امروز خيلي خوب و موفق بود. با اين اتفاق استقلال به رده بالاتر آمده، تراکتورسازي به صدر رسيده و شايد ما پايين برويم. با اين حال از بچه‌ها از نظر فوتبالي تشکر مي‌کنم.
ابراهيم‌زاده درباره اخراج دو بازيکن تيمش عنوان کرد: دو بازيکن نفت حرکت غير‌حرفه‌اي انجام دادند چون کم تجربه بودند. با اخراج يعقوب کريمي شرايط ما سخت شد. مسير ادامه دارد و بايد بازي‌ها را دنبال کنيم.
سرمربي نفت در مورد قضاوت محسن قهرماني، گفت: در مورد داوري چيزي نمي‌توانم بگويم و کارشناسان بايد بگويند. گفتن من تاثيري ندارد با اين حال تلويزيون نشان داد استقلالي‌ها گل دوم را چطور با دست زدند.
وي در مورد سيستم بازي تيمش، گفت: سيتسم ما 4-2-3-1 نبود ما 4-4- 2 بازي کرديم و يعقوب کريمي هافبک چپ بود. متاسفانه جوانان از من دور مي‌شوند و همه چيز فرق مي‌کند. کريمي نيمه اول سمت نيمکت ما بود و من راهنمايي‌اش مي‌کردم. اگر بخواهيم اين مسئله را ترميم کنيم بايد در کل فوتبال ايران ترميم کنيم.ابراهيم‌زاده اضافه کرد: برخي، حرف‌ها را گوش مي‌کنند و برخي حرف‌ها را گوش نمي‌کنند. وقتي 9 نفره شديم چيدمان را عوض کرديم. نوع حملات ما مشخص بود اما بايد بيشتر دقت کنيم.
وي در مورد اينکه خط هافبک استقلال مثل نفت مشکل داشت، گفت: کريمي در ايستادن ايراد داشت و وقتي او کنار رفت سازمان بازي ما به هم خورد و اشتباه کرديم. ما تجربه استقلال را نداشتيم. اميدوارم بازيکنان ما هم با تجربه شوند و در فوتبال تاثير بگذارند.
ابراهيم‌زاده در مورد اينکه نفت در خطوط سه‌گانه خوب است اما هماهنگ نبود، تصريح کرد: علت اين مسئله را جواني و کم تجربگي تيم مي‌دانم. نکونام اواخر بازي توپ را مي‌گرفت و سازماندهي مي‌کرد و ما هم به چنين بازيکني نياز داريم. بازيکنان بايد با تجربه شوند. خوشحالم که در مورد من خوب صحبت مي‌کنيد و اين مسئله به من انرژي مي‌دهد.
وي گفت: اگر بازي‌ها هفته‌ به هفته مي‌شد بهتر کار مي‌کرديم. الان بازي داريم و وقت کافي براي تمرين نداريم. با فجر و استقلال بازي کرديم اما اکنون وقفه مي‌افتد. در فوتبال ما بازيکن خوب حريف را جا مي‌گذارد اما بد ضربه مي‌زند. توپ‌هايي که دست ما بود اگر به بازيکنان با تجربه استقلال مي‌رسيد گل مي‌شد. توپي که نصيب بازيکن شماره 15 ما شد اگر به برهاني مي‌رسيد گل مي‌شد.
ابراهيم‌زاده تاکيد کرد: اگر از نظر فني ببازم ناراحت نيستم اما حرکت 2 بازيکنم مرا ناراحت مي‌کند. در دست‌نوشته‌هايم نوشته بودم «تمرکز» اما نشد./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.