تغییر و تحولات اخیر درفدراسیون تنیس روی میز را می‌توان به وقوع زلزله‌ای چند ریشتری تشبیه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بعد از خبر استعفای نادر وادی‌خیل رئیس هیئت تنیس روی میز تهران، شنیدن استعفای مهرداد بابادیوند، مدیر تیم‌های ملی فدراسیون تنیس روی میز خبری در نوع خود قابل توجه بود که بازتاب‌هایی را در پی داشت.
بابادیوند که مدت 2 سال اخیر سمت‌های قابل توجهی را در فدراسیون تنیس روی میز برای خود دست و پا کرده بود و در بسیاری از سفرهای برون مرزی همراه پینگ پنگ بازان عازم مسابقات شده بود به یکباره از همه چیز گذشت و استعفای خود را تقدیم محمد زارع‌پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز کرد.
براساس این گزارش: با وجود اینکه هیچ‌کدام از استعفاها هنوز مورد قبول زارع‌پور قرار نگرفته است اما وادی‌خیل در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشته که به دلیل مشغله‌های زیادش در وزارت ورزش و جوانان دیگر قادر به همکاری با هیئت تهران نیست و از زارع‌پور خواسته بود با استعفایش مخالفت نکند.
 اما با بادیوند تاکنون پاسخگوی خبرنگاران نبوده و در جواب آنها بارها اعلام کرده است که دیگر سمتی  در فدراسیون تنیس روی میز ندارد و سوالهایشان را از کسان دیگر بپرسند!
 در ادامه این گزارش آمده است:  تغییرات جدید در فدراسیون تنیس روی میز به همین جا ختم نشده و از جمله تحول جدید،  جابه جایی مربی تیم ملی  جوانان یعنی محسن شیشه گرهاست که جای خود را بی سر و صدا به کاظم متحقی داده است.
 این خبر به یکباره در خروجی سایت فدراسیون آن هم در شرایطی مطرح شد که در پایان  اعلام زمان اردویی برای تیم ملی  جوانان که قرار است در آکادمی بین المللی تنیس روی میز برگزار شود نام مستحقی را به عنوان کسی که هدایت تیم و اردو را بر عهده دارد، آورده شد.
به نظرمی رسد برپایی اردوی جوانان، در شرایطی که هیچ مسابقه ای پیش روی آنها نیست بهانه ای از پیش تعیین شده برای معرفی بی سرو صدای مربی جدید و کنار گذاشتن محسن شیشه گرها باشد.
 اما تغییر وتحولات باز هم ادامه دارد و زمزمه هایی از تغییر مربی تیم ملی نوجوانان نیز به گوش می رسد.
 علاوه بر جابه جایی در ارکان اصلی فدراسیون تنیس روی میز، بنابر شنیده هایی از افراد موثق جابه جایی ها همچنان ادامه دارد و پیش بینی  می شود خبرهای جدیدتری نیز از این تحولات به گوش برسد.
اینکه پس لرزه های این زلزله چه خواهد بود و آیا کسانی که سمت های خود را به تازگی تحویل گرفته و خواهند گرفت چقدر نسبت به نفر قبلی خود بهتر انجام وظیفه خواهند کرد پرسشی است که باید آن را در عملکرد فدراسیون پس از این مشاهده کرد./آق
برچسب ها: فدراسیون ، پینگ پنگ ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار