اردوی تیم ملی جوانان تنیس روی میز در حالی با حضور مربی جدید برگزار می شود که خبری از برکناری مربی سابق نرسیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اردوی تدارکاتی تیم ملی جوانان تنیس روی میز قرار است از 12 تا 18 آبان در آکادمی بین المللی تنیس روی میز برگزار شود این در حالی است که برای اولین بار پس از مدت ها به جای نام (محسن شیشه گرها) به عنوان مربی تیم ملی جوانان، در سایت فدراسیون تنیس روی میز نام کاظم مستحقی بازیکن سابق و دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان رضوی به عنوان مربی درج شده است.

براساس این گزارش این تغییر در حالی اتفاق افتاده است که خبری از برکناری شیشه گرها مربی سابق تیم ملی که در اردوی پیشین جوانان نیز حضور داشته است به صورت رسمی منتشرش نشده است.

گفتنی است، پوریا عمرانی، سروش امیری نیا، مهدی نجفی، امیر حسین صدیق و سجاد حسینی بازیکنانی هستند که برای حضور در این اردو به آکادمی بین المللی پینگ پنگ فر خوانده شده اند.

در این گزارش آمده است، محمدعلی ریین تن نفر اول رقابت های رده بندی دسته برتر جوانان و امید و بازیکن ملی پوش جوانان به همراه علیرضا ملا رجبی که به عنوان اعضای تیم ملی جوانان در اردوی مشترک ایران و مجارستان هم حاضر بودند و در مسابقات قهرمانی آسیا در چین نیز همراه تیم جوانان اعزام شده اند در لیست ملی پوشان حاضر در اردو نیستند و به نظر می رسد آنها به دلیل شرایط سنی به عضویت تیم ملی امید درآمده اند./مح

برچسب ها: اردو ، تنیس ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار