بازیکن اصفهانی تیم بسکتبال فولاد ماهان اعتقاد دارد با وجود حضور مهره های زیاد دراین تیم اسم و رسم، جوانی و مسائل دیگر برای گرفتن زمان بازی مطرح نیست.

اوشین ساهاکیان در مورد وضعیت باشگاه فولاد ماهان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  امسال دومین فصل حضور ماهان در لیگ است و امیدوارم نظر مثبت اسپانسر  تیم به بسکتبال ادامه داشته باشد، اما به هر حال با این حمایتها از ما انتظار می رود که هزینه هایی که انجام شده را با عنوان تیم قهرمان برآورده کنیم.

 وی ادامه داد: تیم قدرتمندی با حضور بازیکنان خوب و قوی ملی به علاوه سامان ویسی داریم که سال قبل در اردوهای ملی مصدوم شد اما وی سابقه و تجربه بالایی دارد و می توانیم از آن استفاده کنیم، پس از اینها بازیکنان جوانی داریم که چهار نفر آنها از تیم ذوب آهن آمده اند و علاوه بر انگیزه بالای خودشان،‌ مطمئنم صادق زاده سرمربی تیم هم براي بازي بیشتر به آنها میدان می دهد.

**اسم و رسم در تیم ملاک نیست

 اوشین در پاسخ به اینکه آیا با این تعداد مهره با تجربه فرصتی برای بازی به بازیکنان جوانتر می رسد؟ تاکید کرد:  همه ما باید برای بازی گرفتن تلاش کنیم بازیکنان جوان باید با دوندگی و انرژی جوانی تیم را به جلو حرکت دهند ضمن اینکه ما هم بايد آنها را به سمت پیشرفت بیشتر سوق دهیم، در کل یک حرکت زنجیره وار برای نتیجه گرفتن تیم صورت می گیرد.

بازیکن اصفهانی فولاد ماهان افزود: امیدوارم امسال حقانیت تیم را نشان داده و سال بعد در صورت برگزاری جام باشگاه ها، با شرایط بهتر از این فولاد ماهان نیز از آبروی ایران حفاظت کند.

** خودمان  را بزرگ نمی دانیم

 وی در مورد تجمع ستاره ها در ماهان افزود: نمی دانم چرا حرف و حدیث برای فولاد ماهان زیاد است ما خودمان را بزرگ نمی دانیم، صحبت های لازم را بین خود انجام داده ایم هدف تنها قهرمانی است و جوانی، ملی پوش بودن یا اسم و رسم ملاکمان نیست، برای مثال من در یک بازی کار را خراب کردم و باید روی نیمکت بنشینم، در بازی‌ها اسم من بازی نمی‌کند بلکه خودم به عنوان بازیکن حضور دارم.

ساهاکیان گفت: شاید خیلی‌ها بگویند این تیم مهره‌های زیادی دارد اما من خود را موظف می‌دانم که حاشیه‌ها را با تجربه و کمک بزرگترها از تیم دور کنم تا در مسیر لیگ برای رسیدن به مقصدمان سالم حرکت کنیم، ما باید با کسب بهترین نتیجه، تیم‌های خوب و اسپانسرها را در لیگ حفظ کنیم ضمن اینکه اسپانسرهای خوب دیگر نیز به لیگ جذب شوند البته مسئولان هم باید بیشتر به بسکتبال توجه کنند و چند باشگاه را به لیگ تزریق کنند، این رشته به چنین حرکتی نیاز جدی دارد.

** جدیدا بازیکنان به دنبال باشگاه می‌روند


بازیکن تیم فوتبال بسکتبال صحبتی هم در مورد سهمیه‌ها داشت، وي گفت: امسال به خاطر وضعیت بد مالی اسپانسرها، تیم‌ها به قدری ضعیف شدند که یا نمی‌توانستند و یا با رقم پایین قصد جذب سهمیه‌ها را داشتند اما بسیاری از این بازیکنان زن و بچه دارند و زندگی آنها از راه بسکتبال می‌چرخد به همین خاطر امیدوارم مسئولان فدراسیون در مورد سهمیه‌های بیرون مانده تجدید نظر کنند.

وی ادامه داد: بازیکنی که یک سال بیرون بماند بعد از این مدت از نظر حرفه‌ای عقب می‌ماند، اما همه ما کم و بیش در یک سطح قرار داریم و هر بازیکنی حق بازی در لیگ را دارد این برخورد به خصوص با بازیکنان قدیمی تر که در مقاطع مختلف ملی‌پوش بوده‌اند درست نیست، اینکه بازیکنی که در لیست سهمیه‌ها نیست با رقم‌های عجیب به تیم خوب برود و بازیکنان خودشان دنبال باشگاه‌ها بروند که ما را جذب کنید! اين درست نیست، گویا اوضاع برعکس شده و به جای اینکه باشگاه دنبال یک بازیکن باشد حالا باید بازیکنان دنبال باشگاه باشند.

** چرا قرار دادمان زیر نظر فیبا نیست !
بازیکن فصل قبل ذوب آهن که هنوز هم طلب خود از این باشگاه را نگرفته، تاکید می‌کند: چطور است که قرار داد بازیکنان فوتبال باید تحت نظر AFC (کنفدراسیون آسیا) باشد اما قراردادهای بسکتبالیست‌ها زیر نظر فیبا قرار نگیرد؟ اگر این طور بود مطمئن باشید هیچ باشگاهی جرات پیاده کردن چنین برنامه‌هایی را نداشت./آق

برچسب ها: مطرح ، فولاد ، ماهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار