تیم بسکتبال مهرام در روز دوم بازیهای جام باشگاههای آسیا با نتیجه 89 بر 54 دهوک عراق را شکست داد تا با یک روز استراحت با تیمهای بلنت و الریاضی دیدار کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال مهرام با یک تغییر نسبت به روز قبل مقابل دهوک عراق به میدان رفت و موسی نبی پور جای اوشین ساهاکیان را در ترکیب تیم گرفت هر چند در ثانیه های پایانی کوارتر با زمین خوردن واردا و احساس ناراحتی این بازیکن اوشین نیز وارد زمین شد.
حمله اول مهرام با گل موسی نبی پور به ثمر رسید اما تیم دهوک نیز بلافاصله با حمله بعدی پاسخ این گل را داد.در بیشتر دقایق کوارتر اول بازی در دست مهرام بود. مهدی کامرانی در کنار صمد نیکخواه بهترین بازیکنان تیم در این دقایق بودند و با بازی خوب این نفرات برای دقایقی طولانی بر روی هشت امتیاز باقی ماند. در نهایت این کوارتر با نتیجه 29 بر 12 به سود مهرام پایان یافت.
افت بازی و جبران مافات در دقایق آخر با توجه یه مصدویمت واردا در کوارتر اول، در ابتدای ده دقیقه دوم این بازیکن روی نیمکت نشسته و سعید داورپناه و فرید اصلانی نیز وارد زمین شدند.
 
مهرام با دفاع نه چندان خوب در این دقایق تنها دو امتیاز به دست آورده و دهوک با 9 امتیاز فاصله خود را با مهرام کم کرد.
با این شرایط در اواسط کوارتر مهدی کامرانی و واردا به زمین برگشته و دفاع نیز شرایط بهتری پیدا کرد. دهوک در این دقایق نشان داد که سطح بالاتری نسبت به تیمهای ترکمنستان و مغولستان دارد و از هر اشتباه بازیکنان ایرانی نیز به خوبی استفاده می کرد.مهرام در پایان این کوارتر
با اختلاف دو امتیاز و نتیجه 21 بر 19 برنده شد. تثبیت برتری در نیمه دوم مهرام در نیمه دوم بازی را به طور کامل در دست گرفته و در مقابل 21 امتیاز این تیم تنها هشت امتیاز از سوی عراقی ها پاسخ داده شد. مهدی کامرانی اولین بازیکنی از ترکیب اصلی بود که برای استراحت بر روی نیمکت رفت و به تدریج با گذشت پنج دقیقه سجاد مشایخی، فرید اصلانی، امیر صدیقی، سعید داورپناه و محسن مرادخانی وارد زمین شدند. بازیکنان جوانتر مهرام با حرکات خود در این کوارتر تحسین لبنانی های حاضر در سالن را بر انگیختند و در نهایت با نتیجه 20 بر 13 در این کوارتر و امتیاز نهایی 89 بر 54 مهرام برنده از زمین خارج شد.
صمد نیکخواه بهرامی که پنج توپ از دست رفته نیز در این بازی داشت با 18 امتیاز، هشت پاس منجر به گل و هفت ریباند بهترین بازیکن تیمش بود. موسی نبی پوربا 8 امتیاز و ده ریباند و مهدی کامرانی با 15 امتیاز بازی خوبی برای مهرام انجام دادند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار