اوجانی جلسه و دیدار با علیمرادی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت:قرار شده است انجمن تکواندو برنامه‌های مربوط به ورزشکاران حوزه را تا یک شنبه 7 آبان به فدراسیون ارسال کند.

اوجانی رئیس انجمن تکواندو ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران گفت: ورزشکاران ناشنوا مسابقات المپیک 2013 بلغارستان را در تابستان سال 92 پیش‌رو دارند از این‌رو علیمرادی سرپرست فدراسیون حضور پر قدرت ورزشکاران ناشنوا در این مسابقات را خواستار بوده است واظهار داشت: تمام امکانات لازم را برای پیشرفت و ارتقاء سطح فنی ورزشکاران ناشنوا فراهم می‌کنیم تا نام ایران در مسابقات المپیک خوش بدرخشند.
وی ادامه داد: در راستای حضور پر قدرت ناشنوایان در مسابقات المپیک سرپرست فدراسیون خواهان ارائه برنامه‌های کلی و جزئی ورزشکاران ناشنوا از قبیل زمان برپایی اردوها و برگزاری مسابقات از سوی روسای انجمن تا یکشنبه هفته آینده شده است.
رئیس انجمن تکواندو افزود: برنامه ورزشکاران تکواندو به طور کامل مدون نشده است اما برپایی یک اردوی آمادگی در ترکیه را در برنامه‌های تکواندو کاران پیش بینی کرده‌ایم البته در حال بررسی وارزیابی است اما در صورت رضایت سرپرست فدراسیون اردویی را در ترکیه برگزار می‌کنیم.
اوجانی تصریح کرد: برای تشکیل تیم ملی بانوان تکواندو باید با هئیت استان‌ها جهت معرفی تکواندو کاران بانو هماهنگ کنیم در صورت حضور مستعدان در این رشته به طور حتم با بررسی‌ها دقیق نفرات برتر را انتخاب و تیم ملی تکواندو بانوان را تشکیل و اقدامات لازم جهت پیشرفت و ارتقاء سطح فنی آنها انجام خواهیم داد.
اوجانی ادامه داد: امیدواریم آینده‌ای روشن در انتظار ورزشکاران ناشنوا باشد واتفاقات تلخ دیگر برای ورزش ناشنوایان رخ ندهد و ورزشکاران با آرامش کامل و انگیزه بالا تمرینات آمادگی خود را انجام دهند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار